Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scrapbook hét - 1. nap

>> 2009. november 2., hétfő

Tegnap elindult a scrapbook hét a scrapbook.hu-n. Gyönyörű freebiek, érdekes kihívások, szuper csapat, jó időtöltés - és ami engem leginkább megfogott: egy kis önismereti kalandozás. Ha tetszenek a leírtak, kukkants be a fórumba!

És itt a tegnapi két alkotásom, a kihívásokra:


AAM Freebie by Sabee
Kit Mocha Morning by Val C. Designs


Ezt az oldalt készítettem Janka és Sabee All about Me I. kihívására. Nagyon élveztem elkészíteni. És a komment csak a tegnapi napomról szól, de gondolatban jó mélyen elkalandoztam belső tájaimon. Lányok! Köszönöm ezt a csodás kihívást! :)
A készlet pedig adta magát, Val C. készletének színei annyira közel állnak hozzám, hogy semmi mással nem tudtam elképzelni a rólam szóló oldalt! (Még egyszer köszi, Ányi, hogy beajánlottál csapat-tagnak!)


Karácsonyi Karamell by Didó & Janka

Ez pedig Didó és Janka Karácsonyi Karamell kihívására készült. Annyi azért hozzátartozik az igazsághoz, hogy a fotó szilveszteri, de a hangulat annyira meghitt volt, és ez az első közös kép a gyerekekkel. Benikém még kicsit szomorkás, Julcsánk meg épp 2 hetesen értetlenül bámul a világra - bár a bátyó közelsége már akkor is megnyugtatta. Hihetetlen, hogy a kötődés, ami már a pocakban is megvolt - mindig akkor mocorgott, amikor Beni odabújt hozzám, - azóta is tart! Remélem, így is marad.

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

T 2009. november 2. 18:09  

Nagyon szép minimál oldalakat készítettél!! Tetszik nagyon!!:D:D:D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP