Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scrapbook hét - 6. nap

>> 2009. november 7., szombat

Az utolsó adag kép: az első Betsie: "A jó, a csúf, a gonosz!" c. kihívására készült. Egy (vagy több) olyan tulajdonságról kellett oldalt készíteni, amit nem szeretünk magunkban, amin változtatni szeretnénk. Én a kitartásról készítettem oldalt:


Kit Carpe Diem by Margote
fotó: deviantart.com


A második képem Janka és Sabee All About Me kihívására készült, melynek témája az ünnep volt. Mivel esküvői oldalunk még nincs igazán, így adta magát, hogy erről fog szólni az én oldalam. És meg is találtam hozzá a megfelelő készletet, így egyben CT munka is lett.


Love is All You Need by Val C. Designs



Az utolsó oldal pedig még a Timcsoca 2. napi vázlatos kihívására készült. Érdemes megnézni a galériát, mert gyönyörű hagyományos oldalak születtek.


3PP Spooked Kit
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

LaceE 2009. november 8. 1:06  

Nagyon hatékony voltál :) Egyik oldalad jobb, mint a másik :) Gratulálok :)

Kriszta 2009. november 9. 6:52  

Szuperek az oldalaid. A N1 nálam az esküvői oldalad. Gyönyörűséges lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP