Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Collab. Bébé Nature by Val C. Designs and Ange Designs

>> 2010. március 19., péntek

Val és Ange egy fantasztikus közös készlettel örvendeztettek meg bennünket:



Benikém születéséről készítettem egy duplaoldalt - ez Ányi hatása, odáig vagyok a DP-iért (is):



A komment: Csak a születésed után pár órával ölelhettelek először magamhoz. Csodálatos pillanat volt. Kimerült voltam és gyenge, de az előző hosszú órák megpróbáltatásai már mind olyan apróságnak tűntek ahhoz a csodához képest, ami te voltál és vagy még nekem mindig. Anya lettem, bár akkor még nem is tudtam, hogy mit is jelent ez pontosan. De te megtanítottál rá, és mondhatom, ez életem legnagyobb és legszebb leckéje.
Emlékszem, habár hajnalban még esett az eső, délután már nagyon erősen tűzött a nap a szobába. Én örültem a fénynek, de neked túl éles volt ez a világosság, és sírva fakadtál. Akkor hallottam először a hangodat, és nagyon megrémültem, hogy mi baj lehet. De apa rájött, hogy valószínűleg a napsütés zavar, és miután eltakarta előled, rögtön meg is nyugodtál.

6 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 19. 6:08  

Ez nagyon szép. A készletre nézve nekem is inkább a születés jutt eszembe, mint a húsvét. Valószínűleg a pasztel színek miatt. A komment megint isteni.

Bea 2010. március 19. 8:01  

Eszter, ez valami gyönyörű! nagyon szépen megcsináltad, tényleg!

Ányi 2010. március 19. 8:06  

Ó. duplaoldal? :-) Nagyon tetszik!

Ruebchensmum 2010. március 19. 9:22  

What an amazing double page!!!
I really love your layout.
Hugs
Corinna

Janka 2010. március 19. 10:00  

gyönyöruseges oldal lett!!! csinalhatnal ezekböl a fotokbol könyvet ;)

Red Ivy Design 2010. március 19. 10:56  

Truly wonderful work Eszter! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP