Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Happy Day by Timo Designs

>> 2010. március 16., kedd

Megjelent Timi új készlete, a Happy Day. Színes kavalkád, rengeteg elem, sok csodás papír. Íme:

available here @SI

Az első oldalam kicsit szomorkásnak tűnhet első látásra, és maga a sztori sem a kicsattanó vidámság, de higgyétek el, hogy amikor a fotó készült, életem egyik legboldogabb pillanata volt. Annyira Benikém körül forogtak a gondolataim az oldal készítésekor, hogy egyszerűen nem tudtam mást készíteni:
A komment: Benedek éppen 4 hetes volt, amikor kórházba került pylorus stenosis-sal. Akkor már semmi nem maradt meg benne. Napokig halogatták a műtétet, nem szoptathattam, a fejébe volt kötve az infúzió. Szegénykém sírt vagy aludt - ebből persze kevesebbet. Semmit nem tehettem, csak annyit, hogy folyamatosan az ölemben volt. Éppen egy hónapos volt, amikor megműtötték, és épp abban a pillanatban jött érte a műtősfiú, amikor egy hónappal korábban megszületett. Én ezt jó jelnek tartottam, és ebbe kapaszkodtam végig a műtét alatt. Pár nappal később hazajöhettünk, és azt hiszem, ez a nap is felkerült a legboldogabb napjaim listájára. Végre anyatejet ehetett ismét - bár még gyenge volt, és csak cumisüvegből tudta, és olyan nyugodtan, békésen aludt, mint már nagyon régen...  

A másik oldalam, szintén Benikémről, de már kicsit vidámabb körítéssel:
Template007 by Bao

És ha ellátogattok Timi blogjára, tiétek lehet ez a gyönyörű QP, amit Brigi készített:
download HERE @Timi's blog

1 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. március 16. 12:41  

Nagyon szép oldalak, megrázó komment. Örülök, hogy ilyen jól alakultak a dolgok, szörnyű lehetett megélni.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP