Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új készletek, freebie, blogtrain és egy játék

>> 2010. március 1., hétfő

Csodás új készleteket hoztam:

1. Follow Your Bliss by Val C. Design


az oldalam:


2. Hello Spring by Pink Lotty Designs

available here @DDD

az oldalam:

az inspirációt Therese gyönyörű oldala adta

És ha ellátogattok Monicca blogjára, akkor egy kis freebie is vár benneteket a készletből:

download here @Monicca's blog

3. March Blogtrain by Gabs Art

download here @her shop

az oldalam:


4. És Orsi indított egy játékot, ahol is az új készletét, a Carnival-t lehet megnyerni. Mutatom:

A részletekért látogassatok el Orsi blogjára!

3 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 1. 13:16  

Nagyon jó oldalakat készítettél. Val: imádom ezt a sok színűséget az oldaladon. Annyira vidám, mint a lurkód a fotón.
Pink: Nagyszerű ez a kép rólatok és gyönyörű ahogy elhelyezted. A buborékokba bújtatott virágok pedig nagyon ötletesek.
March: Egyszerű és nagyszerű.

Rucola Designs 2010. március 1. 18:13  

De szép oldalak! A maszkolt tavaszi a kedvencem! :)

éva judit 2010. március 14. 19:19  

csatlakozom az elöttem szolokhoz:) viszont a TEMPLATE CAFE nem tudtam már letölteni

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP