Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benedek

>> 2010. április 4., vasárnap

Ha már Julcsikánkról készült egy nagyfotós oldal, nem akartam kihagyni Benedeket sem. Ez a készlet úgyis kicsit "keményebb", fiúsabb... :) A fotók még 2009. augusztusában készültek, egy fürdés utáni bolondozás közben.


52 Inspirations - Week 46 by Sue Cummings

És kívánok minden erre járónak nagyon kellemes ünnepeket! :)
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

altalena 2010. április 4. 19:14  

Nem találtam azt a szót ami igazán illik az oldalaidhoz, de most megvan, az hogy Művészi! A csodás fotóidat elegánsan helyezed el az oldalon.... Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok az egész családnak!:D

Rucola Designs 2010. április 5. 11:57  

Igen, tényleg művészi és imádom! :) Kellemes nyuszikát!

Janka 2010. április 5. 21:16  

Tegnap már láttam, csak nem értem rá kommentelni. Nagyon vicces ez a kép Beniről :) Szuper lett az oldalad is belőle!

Ha ráérsz, kiváncsi lennék rá, mit olvasol :)

Margó 2010. április 7. 0:02  

Én már tudom, hogy mennyi örömöt, boldogságot fogsz átadni majd felnőtt korukban Beniéknek.

„A végtelenhez mérve semmi sem tökéletes,
Az ember nyughatatlanul mégis mindig keres.
Az örökös vándorút véget soha nem ér,
S ha nincs gyökerünk, elvisz a szél.”
(Bródy János)

Nem csak a lelkükkel, de szemükkel is ismerni fogják a "gyökerüket"!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP