Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok és freebie-k

>> 2010. április 10., szombat

Hatalmas lemaradásban vagyok mindennel, de ígérem, próbálom utólérni magam.

Először is két új készletről szeretnék beszámolni:

1. SIMPLICITY by Val C. Designs



Az oldalam:
Template #13 by Anne Designs

És egy freebie:
Ha tetszik a wordart, akkor használd szeretettel. És ha esetleg készítesz vele oldalt, kérlek linkeld be ehhez a bejegyzéshez, hogy hagyhassak nálad egy kedves kommentet:

And a little freebie... :) If you use it, I'd love to see your page so leave a comment and a link here, please! Thanks!


2. BOYS IN MY BACKYARD by Stacy's Back Door Designs
available here @DigiridooScraps

Az oldalam:

És ha tetszik a készlet, látogassatok el Stacy blogjára:

download here @Stacy's blog


---   ---   ---   ---   ---

És ma még jelentkezem, hiszen vége a tojásgyűjtögető kihívásnak, és kisorsolom a nyertest. És természetesen megmutatom, hogy milyen oldalak érkeztek a kihívásra... :) 

5 megjegyzés:

Lululu 2010. április 10. 20:22  

Mindkettő tetszik, de az alsó különösen. Az elrendezése, a színei... na és a napszemüveges fotó a kissrácról... :) Nagyon vagány.
Ja, és ma készítettem az egyik free templateddel egy oldalt. Ezúton is köszi!

Marisa Lerin 2010. április 11. 3:31  

Thanks for the freebie! I love the word art!

szrjudit 2010. április 12. 14:47  

Wooooooowm a felső oldaltól elolvadtam! Kész vagyok!

Névtelen,  2010. április 18. 3:52  

Thank you so much!

mayasa 2010. június 23. 9:36  

thank you so much for the wa!! i love it

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP