Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Elkészült a fotókönyvem...

>> 2010. május 19., szerda

... és el sem tudom mondani, hogy mennyire fantasztikus dolog nyomtatásban látni az oldalaimat! Még mindig teljesen fel vagyok dobva. Le is fotóztam ám minden oldalt, és majd jövő hét elején mutatom is őket. De először átadom anyunak, holnap utazunk le hozzá. Remélem, neki is tetszeni fog, bár igazából nem aggódom: az unokái vannak benne, ráadásul jó nagy fotók, szóval garantált a siker... :)

Azért egy kis előzetest mutatok, nem bírom ki, hogy egy fotót se rakjak fel róla... :)
(A majálisunkat úgyis most láthattátok egy másik feldolgozásban, bevallom, a fotókat innen vettem hozzá, így már nem kellett őket újra "megmunkálni"... :D)


A többi oldal is ezt a felépítést követi benne: az egyik oldal egy teljesoldalas fotó, a másikon meg témától függően vagy egy kép, vagy több, illetve olyan is van, ahol csak egy szép papír és idézet. Ha érdekel benneteket, nézzetek vissza jövő héten! :)
És szeretném még megköszönni Krissznek a jó kis leírást és a fotókönyv sablont a Cewe oldalán, nélküle nem sikerült volna ilyen jól (széleinél és a kötésnél ugyanis "vesznek el" részek)!


11 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. május 19. 11:55  

Ó, tudom, hogy gyönyörű! :) Majd muti azért! :)

T 2010. május 19. 12:18  

Ügyi vagy Eszti!!! A sok munka meghozta a gyümölcsét!!!!

Bíró Ágnes 2010. május 19. 12:37  

Naná, hogy érdekel. :) Milyen méretben készítetted? 30*30-as?
Én is imádom nézegetni nyomtatásban a kész könyvet. :) És nálam tuti nem ez volt az utolsó.

Kata 2010. május 19. 12:55  

Hű de gyönyörű! Kíváncsi vagyok én is a többi oldalra.

Unknown 2010. május 19. 13:02  

ismerős érzés, amikor végre kézzel foghatod a digi oldalaidat :) nagyon kíváncsi vagyok a többire is, ne várass sokáig ;) már ettől az egy oldaltól is lehidalok, annyira tetszik!!! :)

eagleszem 2010. május 19. 13:22  

Gyönyörű! Már alig várom, hogy lássam a többi oldalát!

Krisz 2010. május 19. 17:32  

Biztosan gyönyörű lett! Már nagyon várom hogy megmutasd! :)

Ányi 2010. május 19. 18:31  

mélységes csodálatom s irigységem, tényleg gyönyörű, mert már láttam én is élőben ilyent :-) Ere is naon kiváncsi vagyok!

altalena 2010. május 19. 21:07  

Hű de várom a jövő hetet, nagyon kiváncsi vagyok az összes oldalra!:) Már az előzetes is csodálatos...:)

DAnett 2010. május 19. 22:00  

Ez valami gyönyörűség! Büszke lehetsz rá Eszti! Nagyon kiváncsi vagyok a többi oldalra :)

Budaházi Brigitta 2010. május 20. 10:30  

Csodálatos lehet.... nagyon kedvet csináltál hozzá! Gratulálok. Irigykedem picit. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP