Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Where scrapbooking ideas come from?

>> 2010. május 17., hétfő

- ingyenes tanfolyam a GIS (Get it scrapped) oldalán. Ez egy 12 leckéből álló sorozat, ha beszélsz kicsit angolul, érdemes jelentkezni. Az első két leckét olvastam eddig, és azok nagyon érdekesek voltak. :)

5 megjegyzés:

Kriszta 2010. május 17. 9:38  

Köszi Eszter.
Már a múltkor is nézegettem, de most már fel is íratkoztam. Az ember holtig tanul.

Kata 2010. május 17. 9:41  

De jó, köszönöm. Kincseket találsz. Jelentkeztem én is :)

DAnett 2010. május 17. 9:59  

:D csatlakoztam én is. Köszi Eszter!!

Kisnyul / Andi 2010. május 17. 13:02  

Köszönöm! Én is feliratkoztam. És tovább is adom az infót!

do 2010. május 17. 14:02  

Én is jelentkeztem, köszi, hogy megtaláltad nekünk :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP