Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Vízimádó

>> 2010. szeptember 24., péntek

Cewe kihívásra készült az oldalam, nagyon megfogott a téma. Ki akartam próbálni a maszk-készítést is, hát a végén nem sok látszik belőle, mert aztán kiemeltem Benit, de jól szórakoztam vele. Az oldalt persze még napokig tudnám alakítani, de végül úgy döntöttem, hogy késznek nyilvánítom, mielőtt lemaradnék a kihívásról... :D Igazi "white space" oldal lett (white is van benne bőven, meg space is... :D)
Sail Away by Sue Cummings
Filmstrips by Ella Design
ingyenes PS ecsetek


[GSO - Oscraps]
[GSO - DST]
Posted by Picasa

10 megjegyzés:

Rita(006) 2010. szeptember 24. 22:50  

Hogy ez milyen király lett! Igenis látszódik a maszk, meg azok a hullámok!!!!!!!!!!! Imádom!

evadraga 2010. szeptember 24. 23:28  

Imádom, ahogy feszegeted saját határaidat ezekkel az oldalakkal! Fantasztikus lett!!! Hát, nekem ezidáig ebből a stílusodból ez tetszik a legjobban, de tudom: lesz még ennél az oldalnál is jobb, pedig már ezektől is ájuldozom! :D

szrjudit 2010. szeptember 25. 8:30  

Wooooooooooooooow, ez a tuti kedvencem most tőled, eszméletlen a fehér meg a kék a feketével, és a fotó.... az egész valami csoda!!!

kreatívhit 2010. szeptember 25. 10:58  

Pontosan az a gondolta volt bennem amikor megpillantottam eme oldaladat amit az előttem hozzászólok is megjegyeztek. Ez valami egészen pazar lett!Mind a hangulat mind az elrendezés maga a kép szóval pompás!

altalena 2010. szeptember 25. 11:09  

Oda vagyok ezért az oldalért! Olyan tiszta... fantasztikus, mint egy plakát! Imádom!!!:D

Kata 2010. szeptember 25. 18:37  

Fantasztikus! Hiperkedvenc!

Secima 2010. szeptember 26. 8:15  

Szenzációs oldal. Az RSS olvasómban a háttér is fehér, így csak a színes rész különül el. Nagyon jól néz ki. Ügyes alkotás. :)

Fahéjasalma 2010. szeptember 26. 13:42  

Gyönyörű az oldalad, egyszerűen nem tudok betelni vele! Már a Cewén is láttam.

Rucola Designs 2010. szeptember 26. 14:31  

Csúcsgyönyörűűűű! Nálam is kedvencke! És gratula! :)

Margó 2010. szeptember 26. 16:10  

... és milyen jó, hogy nem volt rá több időd:-))))) Nagyon jó nézegetni Benit, ahogy teljes átéléssel "imádja" a vizet!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP