Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Vigyázz rám!

>> 2010. október 19., kedd

Tényleg nem tehetek róla, de... Szóval az úgy volt, hogy kicsomagoltam Krissz heti kihíváshoz kapcsolódó freebie-jét. Aztán bekukkantottam Mörjike CT-fórumára, ahol megláttam az új papírjait. No és a heti kihívás a cewe-n, imádom a témát. Ráadásul valahogy megint Dés-t hallgatok... Na, szóval ez sült ki belőle:

KRISSZ: Love Letters
MÖRJIKE: Ab Office, Woods & Fields Add-on, Beauty Fall Add-on, Beauty Fall photomasks
TIMO: Beauty Fall
HAD - Oscraps Collaboration

És Mörjike új papírjai, illetve a fotómaszk-csomag, amivel most sikerült oldalt készítenem:

 
available here @LDD





És egy videó: Akarsz-e

8 megjegyzés:

Ágicza 2010. október 19. 14:20  

Eszti ez valami csúcs lett megint, imádom a Dés-t, nekem nagyon visszajön az oldaladról az Ő zenei stílusa. Egyszerűen gyönyörű!

icka 2010. október 19. 14:47  

annyi csodás oldalt készítettél mostanában, csak kapkodom a fejem!
ez is annyira...milyen is? hát ha én azt meg tudnám mondani!maximum ha Dés lennék elzenélném! gyönyörködni járok hozzád, soha ne hagyd abba!!!

Lululu 2010. október 19. 14:57  

Eszméletlen vagy. Fantasztikus az oldalad. Hogy én miért nem tudok ilyet? Bár nem is Dést hallgatok, hanem osztott monitoron épp Doktor Bubó megy. :)

Rucola Designs 2010. október 19. 16:20  

Ó-Ó-Ó. Én sem tudok ilyent. :) Meseszép!

T 2010. október 19. 19:30  

wow, wow, wow. ámulok!!!:D

Krisz 2010. október 19. 23:18  

Eszti ez gyönyörű! Imádom a maszkos oldalakat! :)

Margó 2010. október 21. 21:36  

De jó úgy gyönyörködni benne, hogy közben hallgatom a zenét! Köszönöm az élményt!

erzsocica 2010. október 24. 21:42  

A Cwew-n már megcsodáltam....és csak csodáltam...és csodáltam! Nagyon szép lett!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP