Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új oldalak

>> 2010. október 17., vasárnap

Hoztam egy párat, egy és egy se ct... :D

Kép egymásnak VI.


A figyelmes csajoknak - Brigi (Hékás), Ági(Mörjike) és (szr)Judit - köszönhetően sikerült nem lemaradnom erről a fordulóról... :D Köszi, csajok!!!!! A szerencse úgy hozta, hogy Juditnak készíthettem oldalt. Nagyon megörültem, és nagyon meg is ijedtem ettől a feladattól. Mert őt ismerem. Jól ismerem, és szeretem. Emiatt könnyűnek éreztem. Ugyanakkor, pont azért, mert ennyire közel áll hozzám, meg is rémültem...
Magáról kértem tőle fotót, és kértem, hogy küldjön mellé egy idézetet vagy dalszöveget is. PUF szöveget kaptam, régen nagyon sokat hallgattam őket, bár ezt a számukat nem ismertem. De érdemes meghallgatni, én is ezt hallgattam az oldal készítése közben.


Az oldalam pedig ilyen lett:
::: credits :::



Oscraps - Designer Spotlight: Taylormade Designs

Nagyon fellelkesített a téma, és Amanda kedves kommentje az első oldalamhoz. Így készítettem még egy párat. Ötletem még lenne, időm már nincs... :D Úgyhogy csak mutatom az elkészülteket:


CREDITS:
In Moderation, In Moderation Add-on kit by Taylormade Designs



Az idézet Robert Flugham Már az óvodában megtanultam mindent, amit tudni érdemes c. könyvből van. Sajnos nem találom a könyvet, és én nem akarok nekiesni a fordításnak, mert nem tudnám olyan szépen megfogalmazni, de a Libri honlapján egy részlete le van fordítva (itt).








10 megjegyzés:

Judit 2010. október 17. 7:25  

Mindegyik oldalad gyönyörű, de a Judité a kedvenc. Judit mutatta meg, nézzem meg milyen csoda készült neki. És igen csoda!!!!!!!! És nagyon elkaptad Judit "stílusát" is. Fantasztikus, gyönyörű oldalakat készítesz!!!!!!

Bíró Ágnes 2010. október 17. 9:19  

Judit oldalát már a galériában megcsodáltam. Nagyon ott van. :)
És, a mindenit, tényleg nagyon belelkesültél. Ennyi csodaszép oldalt egy készletből?!! Le a kalappal. Biztos vagyok benne, hogy Amanda ezeket is nagyra értékeli majd.

Kata 2010. október 17. 9:51  

Judit oldalán én is elámultam. Eltaláltad az ő stílusát, ugyanakkor felismerhetően a Tiéd is, valahogy a kettő elegye, ami nagyon jól mutat.
A többi oldal is nagyon-nagyon tetszik és annyira jól mutatnak egymás után. :)

Rita006 2010. október 17. 10:14  

Te csajszi, mikor aludtál? Szuper oldalakat készítettél, nekem is nagyon bejön ez a Judit-os oldal, az ő kicsit melankolikus, sötétebb stílusa, és a Te légies stílusod keverékével!
Amandánál pedig nagyon be fogsz vágódni!

Margó 2010. október 17. 10:31  

Juditot nem ismerem úgy, mint Te, de ahogy átsugárzik az oldalain, írásain 1000 közül is tudnám, hogy ez az oldal róla szól - és hogy Te alkottad!
A többi is gyönyörű! Az ovis idézet nekem is a kedvencek közé tartozik!
Gyönyörűek ezek az oldalaid, az érzelem gazdagságod, ami átjön az egy készletből alkotott oldalaidon. Jó volt nézegetni!

evadraga 2010. október 17. 12:44  

Vannak pillanatok, percek, amikor egy-egy oldal láttán nem bírok megszólalni sem, de a szivem nagyot dobban, a lelkemet boldogság öleli körül. Ezek az oldalaid ilyen hatással vannak rám!!!
Magasszintű profizmus, és mélységes szeretet árad belőlük. Imádok nehezen kapni levegőt az oldalaidtól! :)

Ányi 2010. október 17. 13:00  

Beájulok tőled, Eszti! Imdádom az oldalaidat!

Giny 2010. október 17. 14:32  

A Juditos oldal nagyon-nagyon tetszik! Én nem ismerem őt annyira, de az oldalad hangulata és színvilága magával ragadó!

Az "Amandás" készletből pedig az utolsó a kedvencem, azzal a csodás blendinggel. A többi is gyönyörű lett!

Lululu 2010. október 18. 7:29  

Nem semmi! Ennyi oldal, és mind magas színvonalon...

boros1124 2011. február 9. 14:01  

Nagyon látványosak az oldalaid. A grafikákat gondolom PS-el oldottad meg. Tanultad valamiből vagy rádragadt az évek folyamán? Régóta adnak már ki könyveket a témában, de szerintem azokból elég nehezen lehet elsajátítani ilyen tudást. Szerintem vannak nagyon jó könyvek is piacon, megfizethetőek, de legrosszabb mind közül ez a sorozat:

http://konyv-konyvek.hu/tanuljuk_meg_az_adobe_photoshop_cs3_hasznalatat_24_ora_alatt_rose_carla_and_binder_kate

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP