Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Apa apukája...

>> 2010. november 24., szerda

A Cewe eheti kihívása nagyon megfogott - szokatlan perspektívából készült fotóval kellett oldalt készíteni. Jópár ilyen fotóm van, de ritkán készítek velük oldalt. Bele is vetettem magam a digitális fotóink rengetegébe, és 2009. nyaráról találtam ezt a fotót Benikémről. Aztán nekiláttam valami jó kis beszólását keresni, és végül ez illett leginkább a fotóhoz - igaz, ez már 2008. novemberi... :)
A kék papír a fotóból készült, annyira megtetszett az ég színe, hogy gondoltam, felhasználom. A lila-kék párosítás nekem először kicsit meredek volt, de ilyen volt a készlet, és végül meg is szoktam, majd meg is tetszett... :D


Bucket Full of Sunshine, Running and Jumping by Vinnie Pearce
Touch of Whimsy by Joanne Brisebois
papír - saját

9 megjegyzés:

Rita006 2010. november 24. 10:10  

Tünemény! Ezzel a sapival, nézéssel és gondolatmenettel, meg kell zabálni!

Rucola Designs 2010. november 24. 11:29  

Nekem nagyon bejön ez a vinnies színkombó, eszméletlen szuper a fotó, a beszólás, a dizájn, imádom! :)

Timi 2010. november 24. 12:27  

Nagyon szuper oldal Eszter és a párbeszéd fenomenális! :-)))

Janka 2010. november 24. 15:15  

szokás szerint fantasztikus! szerintem illik hozzád ez a lila-kék színpáros, még ha furcsa is először. A szöveg meg haláli :D

kreatívhit 2010. november 24. 15:16  

Mindig meglepsz nagyon tetszik ez az oldal is.

Toni 2010. november 25. 15:24  

Annyira nem volt fura a két szín. Talán azért, mert olyan nagyon diszkrét mindkét árnyalat!
Gondoltam mondom most is: utánozhatatlan vagy!!!!!

salamandre 2010. november 26. 18:41  

Ohhhhh, sooo beautiful!!! I love this page, Eszter!!!

T 2010. november 26. 23:23  

wooooooooooooooooow. imádom.

terese 2010. november 27. 11:24  

awww what a sweet page!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP