Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

... és gépeltem én is

>> 2010. november 22., hétfő

mert több blogon láttam, és kíváncsi voltam. Egyszer már hónapokkal ezelőtt csináltam, de nem emlékszem az eredményre. Most ilyen lett:

71 words
Speed test

Jó kis játék... :D

6 megjegyzés:

krisssz 2010. november 22. 9:11  

Amíg nem volt összehasonlítási alap, mily büszke voltam magamra:) Gratulálok, ez már írtózatos gyors:)

kreatívhit 2010. november 22. 9:30  

És egy kézzel kávé közben? :DD

Krisz 2010. november 22. 10:34  

Húha! ÉN már meg sem merem csinálni! :)

altalena 2010. november 22. 10:38  

aztamindenit...ez nagyon gyors! Én sem emlékszem az eredményemre, ezért megcsináltam, de csak 49! Azt hittem gyors vagyok, de te villám:DDD

Margó 2010. november 22. 14:45  

Eszti, ez szuper, hááát, nagyon gyorsan járnak az ujjaid:-))) Gratulálok!!!

Toni 2010. november 22. 20:55  

Még egy progi éjszakára - úgy is unatkoztam volna :)- megméretettem magam gépileg! Géppuska-kezű vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP