Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mindenfélék...

>> 2010. november 30., kedd

Ez elég hülye cím, de már nem akartam sokadjára azt írni, hogy elmaradásaim... :( Merthogy most is azokkal fogok jönni, nem is eggyel...

Be Inspired - Daily by Val C. Designs


available here @ZZS

Az oldalam, amin végre egy családi fotót örökítettem meg (és amin előszerettel használtam a szülinapomra kapott digitalizáló táblámat... :D)



SV magazinban megjelent oldal

Na, ezt is szépen elfelejtettem megmutatni itt a blogon - a téma a tél, a karácsony volt. Egy olyan fotót vettem elő, amit már rég szerettem volna oldalba foglalni, de még nem sikerült. Illetve olyan ajándék-készleteket, amiket szintén nem sikerült még felhasználnom... :)

:: kredit ::



Franci kihívására készült oldalam:
Az sb.hu-n indult a múlt héten Franci: Család anno kihívása, erre készült az oldal. A kihívásról bővebben itt olvashatsz:  >>Pontgyűjtés: Család anno

Az oldalam pedig:
:: kredit ::


Színinspiráció 4.

A tegnap induló színinspirációs kihívásnak pedig én vagyok most a házigazdája az sb.hu-n, bővebben itt olvashatsz róla: >>Színinspiráció 4.
Ha van kedved, csatlakozz a játékhoz, nagyon örülnék neki! :) Mutatom a palettát is, és az oldalamat is:


:: kredit ::


Blueberry Drops by Page.One

És Ányi blogján járva nekem is eszembe jutott egy ősrégi oldal, már tényleg nem is emlékszem, hogy mikor csináltam. Ez egy collab készletnek indult, de mindenféle szerződéses okok miatt csak a Page.One neve jelentethető meg. Az oldal pedig egy tavaly februári fotó, Julcsánk még épp csak próbálkozott a járással... :)


Köszönöm, hogy itt jártál! További szép napot! ;)

9 megjegyzés:

kreatívhit 2010. november 30. 15:38  

Nagyon klasszak lettek ezek a pótlólag felrakott oldalak.

Janka 2010. november 30. 16:40  

csodás oldalak! jaj, lemaradtam a kihívásos oldaladról, úgyhogy szaladok is kommentezni :)

Pertine 2010. november 30. 17:03  

Azta-azta-aztaaaa.. Csodás oldalak! A kéket a fotó-dísz színek miatt egyenesen: imádom!

Toni 2010. november 30. 18:37  

"Na végre" neked is :) Már alig vártam a jelentkezésedet! Jobban szeretem, ha kevesebb oldalt publikálsz egyszerre, mert az egyik ámulatból, a másik sokkba esve legszívesebben órákra kiütném magam és csak csodálnék. Hát a két éves tutira nem értékelné! Gyönyörűek egytől-egyig!
Ps: A színinspirációd az éjszakai műszakom lesz :)

Rita(006) 2010. november 30. 20:56  

Jó mondja Toni: inkább csepegtess, de azt folyamatosan!
Annyira lenyűgözöl mindig! Megújulsz, mindig más, de mégis Beszteris! Imádom a színeket amiket használsz, külön öröm ezáltal számomra a színisnspirációd, (főként ahogy pontosan a színek „számát” is beírtad). Fantasztikus vagy!

terese 2010. november 30. 21:58  

sweet pages!!!!!!! the last one is so creative!!!

icka 2010. december 1. 14:52  

gyönyörűek a mindenfélék!!!
ó az a családi kép, annyira ász!!!kedvem támad veletek együtt nevetni.
az utolsó oldal meg lélegzetelállító, hát de csúcs a fotó! meseszép az egész!!!

Rucola Designs 2010. december 2. 13:18  

Nem tudok választani! Szerencsére nem is kell! :)

Margó 2010. december 2. 23:50  

Ugye elég, ha csak annyit mondok: KÖSZÖNÖM!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP