Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Karácsonyi ajándékok

>> 2010. december 25., szombat

Összekötöttem a kellemest a hasznossal, és hibrid ajándékokat csináltam. Anyukámnak egy oldalt a gyerekekről - ezt fotópapírra hívattam elő és egy sima képkeretbe tettem bele:

SUE CUMMINGS:
Merry.Bright.&Falala.
Sketchbook Artistry
52 Inspirations 2010 Week 40
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 2
Art Play Palette No. 4
Art Play Palette Find My Way
ScriptTease Happiness
KASIA:
Tenderness
Nostalgic Fall
VAL C. & JO HANNA - Whispering
PAGE ONE - Blueberry Drops


Anyósoméknak egy naptár készült A3-as méretben, az idő szűkében ezt simán nyomtattattuk, és összefűzettük a négy oldalt:

 

 
KATIE PERTIET - ColorChallenge90609
CEWE - Naptársablon 2011



És persze mindenki megkapta nyomtatott formában az előző bejegyzésemben mutatott képeslapot... ;)

És készítettem egy oldalt - igaz, ezt nem magunknak -, amit vászonra nyomtattak ki, és egy család nappaliját fogja díszíteni. Remélem, az ajándékozottnak is tetszett, a felesége odáig volt tőle... :) Megígérte, hogy egyszer elhozza nekem megmutatni, milyen lett a vászonkép.

KATIE PERTIET - ColorChallenge90609
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 2
Art Play Palette No. 4
Art Play Palette Find My Way
ScriptTease Happiness
SUE CUMMINGS:
Sketchbook Artistry
52 Inspirations 2010 - Week 40
Gratitude (collab with EHStudios)
KASIA:
Nostalgic Fall
Tenderness



9 megjegyzés:

Kata 2010. december 25. 15:55  

Gyönyörű ajándékok! :) További boldog karácsonyt!

Rita(006) 2010. december 25. 16:45  

Csodaszép meglepiket készítettél!
Nyugodt, békés, mosolygós karácsonyt a továbbiakban is Nektek!

Rucola Designs 2010. december 25. 17:12  

Esztikém, meseszép ajándékokat készítettél, légyszi üljél a babérjaidon kicsit! :)

Unknown 2010. december 25. 19:13  

Csodaszép ajándékokat készítettél! A vászonképre én is nagyon kíváncsi lennék, biztos élőben is borzasztó jól mutat :) Boldog karácsonyt kívánok nektek itt is! :)

Lululu 2010. december 25. 21:53  

Hű! Csak ámulok-bámulok. Nagyon szépek lettek az ajándékok.

Noncsi 2010. december 25. 23:07  

Sok szép gyönyörűséget készítettél. Én is elnézegetnék a nappalimban egy ilyen csodaszép oldalt a gyerkőceimről! :))

Boldog karácsonyt kívánok!

erzsocica 2010. december 26. 9:19  

Nagyon klassz ajándékötletek, mind egytől-egyig csodásak lettek!
Köszönöm és nektek is további kellemes karácsonyt!!!!

Ágicza 2010. december 26. 9:21  

Odáig meg vissza vagyok az oldalaidtól:) Csodás alkotások! További kellemes ünnepeket!

Margó 2010. december 27. 21:24  

Igazán gyönyörűségesek! Szerintem nincs olyan anya, aki ne örülne egy ilyen ajándéknak:-)
Megint gyönyörködtem!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP