Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Gyönyörű tél

>> 2010. december 26., vasárnap


:: credits ::

[GSO - Oscraps]


Míg családom apraja-nagyja békésen aludta az igazak álmát, addig én a köhögési rohamaimmal küzdöttem, és próbáltam kihúzni az időt a következő Strepfen tabletta elszopogatásáig. Hogy kicsit eltereljem a figyelmemet, csináltam egy oldalt az Oscraps Creative Techniques Challenge-re. Választani lehetett, hogy textúrát használunk a fotóhoz, vagy valamilyen Aciton-nel bolondítjuk meg. Én kaptam az alkalmon, és a Krissz által ajánlott honlapról letöltött egyik textúrát használtam fel. A fotót amúgy a konyhaablakunkból készítettem még a hét elején (de jó lenne, ha most is ilyen idő lenne...)

ilyen volt az eredeti fénykép:

(Az éjszakám már egész tűrhető volt, így van rá esély, hogy végre meg tudom fogadni a tanácsodat, Ildikém, és ülök - vagy inkább fexem... - a babérjaimon kicsit... ;) )

További szép, és még inkább egészséges napot mindenkinek!
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

kreatívhit 2010. december 26. 10:43  

Teljes mihamarábbi gyógyulást.

Florci 2010. december 26. 10:59  

elsírom magam, hogy ez milyen gyönyörűséges!!! betegen így alkotni... Azért gyógyulj ám meg!

Rucola Designs 2010. december 26. 10:59  

További jobbulást, Esztikém, és a havat már küldtem hozzá! :D

Névtelen,  2010. december 26. 11:12  

Valami gyönyörűség!

erzsocica 2010. december 26. 11:22  

Ez az oldal bizonyítja, hogy egy egyszerű fotóból milyen csodát lehet csinálni!
Jobbulást neked: sok pihenés, méz és sok tea:-)

krisssz 2010. december 26. 16:34  

Gyönyörűségesen szép lett! Gyógyulj meg minél előbb :)

Ágicza 2010. december 26. 22:35  

egy újabb csoda! Gyógyulj meg mielőbb!

Margó 2010. december 27. 21:12  

Megérintően szép oldal!
Mielőbbi gyógyulást kívánok, Magadra is vigyázz!!!

szrjudit 2010. december 28. 16:59  

Imádom ezt az oldalt, jobbulást!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP