Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Boldog Új Évet!

>> 2011. január 1., szombat

Karácsonyi oldalt akartam csinálni, de nem jött össze. Két oldal is a kukában végezte, aztán rátaláltam erre a fotóra. Jól megdolgoztam a Krissz által ajánlott textúrákkal, és rátettem Szabi gyönyörű papírjára. Megfogadtam, hogy készítek majd igazi karácsonyi több-fotós oldalt is ezzel a készlettel, de addig is megmutatom ezt, mert szeretem... :)

És ezzel kívánok mindenkinek nagyon-nagyon boldog új évet, sikereket, egészséget! 


Christmas Charm by Sabee's Creative World
free textures by My 2econd Skin

A készlet:
available here @LDD


Posted by Picasa

12 megjegyzés:

Secima 2011. január 1. 19:29  

Nagyon boldog új évet kívánok! Csodaszép lett ez az oldalad is!

Rucola Designs 2011. január 1. 19:33  

Elolvadtam megint! BÚÉK! :)

Timi 2011. január 1. 19:36  

Köszi Eszter és nektek is boldog új évet!:-)

csuti 2011. január 1. 20:14  

Nektek is Boldog Új Évet!

evadraga 2011. január 1. 21:54  

Gyönyörű az oldal Eszti!
Én is kívánok Nektek csodaszép, boldog új évet! :)

treza 2011. január 1. 22:00  

Wow a fotó miatt és az oldal miatt is!
Nektek is csodás új évet!

Margó 2011. január 1. 23:21  

Méltó kezdete az évnek - gyönyörű!
Nektek is Boldog Új Évet kívánok!!

krisssz 2011. január 2. 10:24  

Álomszép:) Jó kezdete az évnek. Még rengeteg ilyen gyönyörűséges, inspiráló oldalt erre az évre is:)

Ágicza 2011. január 2. 13:18  

Boldog Új Évet mégegyszer! Gyönyörű oldal! Tetszik, hogy az utolsó oldalaidon mindig az alsó réteg papír adja a keretet, az egyik lényegét oldalaidnak. További sok szép ilyen alkotást kívánok még:)

Ágicza 2011. január 2. 13:18  

no ezt jól megfogalmaztam :D:D másnapooos ;)

Toni 2011. január 3. 0:58  

MÁr voltam és láttam, de elfelejtettem kommentelni. No comment. :) Ha már szép nem vagyok, legalább ne legyek hüle...
Mindegy!
Jó kívánságok köszönve, és őszinte elragadtatás, hogy mi történik a kezeid alatt két karifa dísszel. Csuda az oldalad!

szrjudit 2011. január 3. 11:12  

Boldog új évet nektek is!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP