Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scraplift

>> 2010. december 30., csütörtök

Nagyon szeretem az Oscraps-es kihívásokat, és az egyik keretében ebben a hónapban Elisa (EHStudios) valamelyik szabadon választott oldalát kellett liftelni. Nagyon szeretem az ő képi világát is, bár tőlem viszonylag távol állnak a kis fotók, de azért belevágtam. Ezt az oldalát választottam:



És ilyen lett az én oldalam - a fotón piciapróBenikémet csókolgatom éppen, valamikor a réges-régi időkben...:


:: credits ::

Posted by Picasa

10 megjegyzés:

Florci 2010. december 30. 16:32  

jó ötlet volt a világoskék hátterecskét a fotó mögé tenni, jobban kiemeli, mint az eredetinél! :)
BÚÉK!!!

krisssz 2010. december 30. 18:22  

Nekem a tiéd sokkal jobban tetszik. Bár az én ízlésemnek is kicsi a fotó, de mégis totál hangsúlyos az oldalon, a liftelt képen meg elvész a díszítésben.

Toni 2010. december 30. 21:25  

Csatlakozom Krisszhez! Nekem is sokkal jobban szeretős a Tiéd! Gyönyörke az oldalad!

evadraga 2010. december 31. 0:03  

Ezt a pofit csak puszilgatni lehet tényleg! :)) Nagyon édes a fotó!
Az oldalad gyönyörű, átgondolt, és szépséges :)

Krisz 2010. december 31. 11:14  

Gyönyörű az odal! Nekem az eredeti is tetszik! A fotó pedig nagyon bájos! :)

Rucola Designs 2010. december 31. 16:06  

Nekem is jobban tetszik a tiéd, persze elfogult vagyok! :) Esztikém, nagyon boldog újévet, jó egészséget, boldogságot nektek!!!

Bíró Ágnes 2011. január 1. 0:19  

Boldog Új Évet, örömtelit, boldogat! Minden szépet és jót kívánok nektek Eszter!
BÚÉK

Izabella Szabó 2011. január 1. 12:38  

Édes a fotó az oldal pedig csodaszép!
Boldog új évet kívánok!

Pancsika20 2011. január 1. 14:12  

Boldog ,örömteli, kreatív új évet kívánunk nektek!

Janka 2011. január 5. 11:12  

OMG! Az a falatnyi türkiz a barnában, hmm! Nagyon-nagyon imádós!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP