Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Otthon, édes otthon...

>> 2010. december 27., hétfő

Még a tegNapi éjszakám sem a nyugodt alvásról szólt, így készítettem egy oldalt Szabi csodás készletével a naményi házunkról. Jó volt kicsit nosztalgiázni... :)



A komment:
Alapvetően nem kötődöm helyekhez, mégis, ez az a ház, ahová életem leghosszabb szakaszában tartoztam. 1986-ban költöztünk be ide, addigra lett kész a földszint. Negyedikes voltam akkor. Ez volt az első saját otthonunk, nagyapám keze munkájával épült. Rá négy évre készült el a tetőtér, abban már én is segédkeztem. Emlékszem, amikor fel volt állványozva a ház körül, iskola után mindig felmásztam rá, és ott ücsörögtem egyedül. Anyut meg persze a szívbaj kerülgette. Nagyon élveztem, amikor végre birtokba vehettük a tetőteret - egy külön világ, csak nekünk. Mennyi mindent láttak azok a falak...! Ahogy két kislányból nagylány lett, majd felnőtt nő. Láttak szerelmeket, csalódásokat, láttak sikereket, kudarcokat. Látták, hogyan megy tönkre egy házasság, látták a mindennapi küzdelmeket. Látták a nagymamámat társát vesztve, három agyvérzés után teljesen ránkutalva. 18 évesen jöttem el otthonról, vissza-visszajárva ebbe a házba. És 35 vagyok most, amikor anyu is elhagyta. Majd negyed évszázadig ez a ház jelentette nekem az otthont, és magam is meglepődök most, hogy mennyi emlék jut eszembe, ahogy nézem a képeket, ahogy írom ezeket a sorokat. És be kell lássam, hogy mégiscsak kötődöm helyekhez... Legalábbis ehhez a házhoz igen...

És mutatom a két készletet is, amiből készült az oldal:


available here @LDD

És készítettem belőle egy sablont is, ha tetszik, innen letölthető:



Posted by Picasa

18 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. december 27. 15:59  

Mindig megkönnyezem az oldalaidat, gyönyörű és tartalmas ez is!

Unknown 2010. december 27. 16:26  

Tényleg gyönyörű oldal Eszti! Köszönöm, hogy mindezt az én készleteimből készítetted :)

Janka 2010. december 27. 17:34  

Csodás lett, Eszter!

Osli 2010. december 27. 18:33  

Megint nagyon csodásat alkottál!

Noncsi 2010. december 27. 18:49  

Gyönyörű és érzelmekkel teli oldal. Hihetetlenül tetszik.

CBH 2010. december 27. 19:22  

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Dec. 27, 2010. Thanks again.

Margó 2010. december 27. 21:10  

Vannak az életünkben kitörölhetetlen emlékek, kötődések. Gyönyörűen fejezted ki ezt az oldaladdal!!
... és köszönöm a sablont!

Magnolia 2010. december 27. 23:26  

I love this template! Thank you so much for sharing.

Névtelen,  2010. december 28. 2:13  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [28 Dec 01:00am GMT]. Thanks, Maria

kreatívhit 2010. december 28. 12:30  

Magáért beszél nagyon eltaláltad a hangulatot és amit kifejez.

Toni 2010. december 28. 14:20  

Csak ülök és sóhajtozok! Elvarázsoltál! A hangulat az emlékeid időutaztattak rendesen! Köszönöm! Szerettem!

erzsocica 2010. december 28. 18:43  

Nagyon szép emlékek...és fotók! Nagyon tetszik, ahogy a fotókat átalakítottad!

DAnett 2010. december 28. 18:52  

Tele érzéssel az oldalad megint Eszter...annyira jó volt olvasni. Közben eszembe jutatta a mi első saját otthonunkat és hogy azok a falak is mesélni tudnának. Köszönöm a varázslatot! :)

treza 2010. december 28. 22:10  

Az oldal magában is élmény, de ezzel a hosszú kommenttel kiegészülve szíven talált...mennyi hasonlóság?! Köszönöm az élményt!

Dorka 2011. január 5. 14:12  

Csodálatos, megható oldal, megint könnyeket csaltál a szemembe. Köszönöm az élményt!!!!

Lululu 2011. január 6. 21:54  

Nagyon elhanyagoltam a kommentelést. Bocsi!
Ez az egyik kedvencem tőled. A készlet, amiből dolgoztál, nagyon szép, nemkülönben az oldalad. Tetszik az ilyesfajta elrendezés, a képek hangulata, és a gondolataid.Külön köszönet a template-ért.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP