Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 INSPIRATIONS 2011 by Sue Cummings

>> 2011. január 3., hétfő

Remélem, mindenkinek jól telt az újév első két napja, és felfrissülten kezdi a jövő a hetet. :)

A szép napsütésben mi is elmentünk a Margitszigetre tegnap, és a gyerekek nagyon élvezték. Készítettem is belőle egy oldalt:

52 Inspirations :: 2011 {Basics} by Sue Cummings

A komment:
2010. decembere egy nehéz év egyik legnehezebb hónapja volt. Nagyon vártam, hogy végre magunk mögött hagyjuk ezt az évet. És elérkezett ez a nap is, egy csendes Szilveszter után egy napfényes szombat délelőtt... Hirtelen ötlettől vezérelve mentünk ki a Margitszigetre. Gyönyörű hófehér volt minden, csak úgy siklott a szánkó a havon. A gyerekek önfeledten kacagtak, ahogy apa egyre gyorsabban húzta őket. Beni direkt leesett a szánkóról, Julcsika persze egyből utána vetette magát.. Jókedvük minket is magával ragadott, nem is tudom, utoljára mikor éreztem magam ennyire felszabadultnak. Csak mi, egy szánkó és a szikrázó fehér hó... És már nem érdekelt, hogy milyen volt az előző évünk, nem érdekelt, hogy mit hoz a jövő. Csak ott voltam a gyerekekkel, Petivel, és minden úgy volt tökéletes, ahogy volt. És csak azt kívánom magunknak, hogy legyen még sok ilyenben részünk 2011-ben. A többi meg majd csak alakul...
És akkor mutatom is a készletet:
available here @Oscraps

Ez az alapkészlet a 2011-es 52 Inspirációhoz. Aki megvette az egész éves készleteket (itt lehet megtenni), az ingyen kapja meg. És egy kihívás is kapcsolódik hozzá: album-borítót kell készíteni (részletek itt). Mivel Sue CT-jén belül én is jelentkeztem az 52 Inspirációs csapatba is, így biztos, hogy minden héten jövök majd oldallal, szóval elkészítettem én is az albumborítómat. Ilyen lett:


16 megjegyzés:

Toni 2011. január 3. 8:16  

Kihasználom az alkalmat, hogy nyugim van (Milán a dzsungel-életet néz) és mondom, hogy Eszter ez gyönyörű a mondanivalójával, az egyszerű klasszikus szépségével! HOgy csinálod???? Tiszta szívből kivánom, hogy az éved az elképzeléseid szerint alakuljon!

Budaházi Brigitta 2011. január 3. 9:15  

Eszti, annyira a Te stílusod ez a basic papírkészlet. Csodás oldal született belőle. Jó lesz majd hetente nézni őket!

Unknown 2011. január 3. 10:23  

gyönyörű lett az oldalad, és a borítód is nagyon inspiráló :) annyira jó, hogy belevágsz és minden héten ilyen szépségeket láthatunk Tőled :) Egyébként a borítód jókor jött, mert nekem is kellene csinálni egyet, de már napok óta félbe van hagyva, mert 0 ötletem volt hozzá, de most beindult a fantáziám, hála Neked :)köszi Eszti!!

Florci 2011. január 3. 10:27  

vajon mi mindent nem tudunk, amit csak sejtetsz, mik lehetnek azok a nem jó dolgok, amiket magad mögött hagytál, amik ellenére is ilyen nyugodt, összeszedett, inspiráló tudsz lenni napról, napra! hatalmas erőd van Eszti, és ez minden megnyilvánulásodon átsugárzik! kívánom, hogy maradjon mindig meg a szépbe vetett hited!!

Unknown 2011. január 3. 10:43  

Nagyon szép a téli oldalad, de engem most legjobban a komment fogott meg. Egyszerű, de nagyszerű Azt mondják, olyan az év, amilyen az első nap. Kívánom neked, hogy egész évben érezhesd azt, amit azon a szombaton éreztél.

szrjudit 2011. január 3. 11:11  

Csodás lesz ez az album, örömmel fogom várni hétről hétre, és örülök, hogy így állsz hozzá a sok nehézség ellenére is!

Rucola Designs 2011. január 3. 12:36  

Nem találok szavakat! Szerencsére te igen! :) Sok ilyen csodás napot kívánok és várom hétről hétre!!!

treza 2011. január 3. 14:34  

Hihetetlenül lágy és sokatmondó a szánkós oldalad. A borítód pedig naggyon Eszteres (milyen is lehetne?). Jövök gyönyörködni hétről-hétre, pláne, h Krisssz jóvoltából én is beneveztem erre a projektre.
Első nap csodás, az egész év ilyen lesz! :)

Margó 2011. január 3. 16:45  

Szívből kívánom, hogy így legyen, ilyen legyen a 2011-es évetek!!
Álomszép az album, csodálatos az oldalad és tanulhatok a kommentedből. Köszönöm.

icka 2011. január 3. 18:46  

látom Sue-t, ahogy csápol, hogy Te is jelentkeztél! :)))))))
csodás mindkettő, csodás vagy!

Secima 2011. január 3. 20:21  

Csodás lesz az albumod. Jövök majd nézni, hogy is alakul.

Kisnyul / Andi 2011. január 3. 20:26  

nagyon tetszik az oldalad. Olyan egyszerű és mégis annyira mozgalmas, kifejező. Itt a helyem minden héten!

evadraga 2011. január 3. 21:56  

Nagyon szeretem, amikor ilyen laza tudsz lenni! :) Gyönyörű az oldalad!!! Imádom! :)

Rita(006) 2011. január 3. 22:14  

Meseszép az oldal, a borító! Valóban Eszteres, utánozhatatlan, messziről felismerhető!!!!
Én bevallom azért örömködök az 52 hetes projektnek, mert így a későbbiekben, legalább hetente, tuti látunk Téged!!!!

Unknown 2011. január 3. 22:14  

Gyönyörű az oldalad! És a komment fantasztikus, inspiráló, mint mindig.

Lululu 2011. január 6. 21:52  

Ide meg még nem is írtam, pedig már megnéztem jópárszor ezt az oldaladat. Nagyon tetszik. Inspiráló (mint általában). :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP