Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Együtt - Merikának szeretettel

>> 2011. január 6., csütörtök

Rendszeres olvasóim száma sokáig 99-en állt, és már épp azon voltam, hogy kiírok egy játékot, hogy a 100. olvasóm kap tőlem egy oldalt, amikor észrevettem, hogy a mutató már 100-at mutat. Merika volt a 100., így írtam is neki, hogy ha szeretné, szívesen készítek oldalt neki. Küldött is egy gyönyörű fotót, amiből tegnap éjszaka - drága férjuramat várva a munkából - ez az oldal készült.
Merika, fogadd szeretettel! Remélem, tetszik! :)


ANNA ASPNES:
Art Play Palette - Find My Way
Art Play Palette No. 2
Art Play Palette No. 4
ScriptTease Happiness
DESIGNED BY SUE CUMMINGS:
52 Inspirations 2010 - Week 40
52 Inspirations 2011 - Week One
VINNIE PEARCE: Placid
YELLOW BUTTERFLY: Thank You

A fotót Szakál Szilvia készítette. (Érdemes benézni hozzá, mert fantasztikus képeket készít: http://www.szilvifoto.hu/)

16 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2011. január 6. 8:05  

gyönyörű! mint mindig. :)
gratulálok a 100 olvasóhoz, bár readerben feliratkozott olvasó több van már neked. :)

szrjudit 2011. január 6. 9:17  

Woow, ez csodaszép lett, a fotó is nagyon gyönyörű!

Merika 2011. január 6. 9:33  

Jaj de gyönyörűűűűűű!Imádom és nagyon köszönöm! Érdekes ez az állandó olvasó dolog, mint ahogy már írtam Neked. Biztos voltam benne hogy az vagyok és amikor megnéztem nem találtam magam! Nem is figyeltem hogy pont 100-ik! Nagyon örülök hogy így alakult!!!puszi

Rucola Designs 2011. január 6. 9:38  

Ezt nevezem a sors kezének! :) Álomszép oldal, milyen gyönyörű a család, wow! :)

Florci 2011. január 6. 9:47  

óóóó, lelkendezek, ez mennyire csodás oldal!!!

krisssz 2011. január 6. 10:59  

Már nem is tudok mit mondani:) Gyönyörű család, és meseszép oldal:)

Lululu 2011. január 6. 11:49  

Hű, nagyon szépséges lett. 101 olvasód biztosan van, mert most néztem, én sem vagyok feliratkozva hozzád (pedig azt hittem, igen), viszont nekem a mac a 12 kedvenc oldalamnál automatikusan jelzi, ha újítás van, és ott jelen vagy. :)

Ágicza 2011. január 6. 12:49  

Gratulálok Merikának, Neked is:) és a gyönyörű oldalhoz no meg a 100. követődhöz is:)

Pertine 2011. január 6. 12:51  

Gratulálok a 100-hoz, lesz még több is, ez bizti! :) Merika egy mázlista, micsoda oldal, wow!

Janka 2011. január 6. 14:00  

gyönyörűséges, fantasztikus, meseszép!

LaceE 2011. január 6. 14:27  

Gratulálok a 100-hoz, gratulálok az Istenadta tehetségedhez. Gyönyörű lett ez az oldalad is :)

Tina 2011. január 6. 20:51  

Ez gyönyörű lett, nagyon szépen köszönjük a kis családom nevében is!!:-)

Osli 2011. január 7. 10:36  

Gyönyörűséges! És Tina családja is nagyon szép a fotón. Ez aztán az ajándék :)

Margó 2011. január 7. 12:12  

Csodálatos a fotó és szeretem, ahogy körül ölelted!

Toni 2011. január 10. 20:28  

Vagyunk páran figyelő üzemmódban!!! Gratulok hozzá! Az oldal meg csodaszép, jó nálad 100.-nak lenni!!!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP