Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 INSPIRATIONS 2011 - Week 01

>> 2011. január 4., kedd

Meg is érkeztem az albumom első oldalával... :) De mielőtt megmutatnám, szeretném nektek megköszönni a sok-sok kedves kommentet! Annyira jól esik, hogy ilyen lelkesek vagytok, és hogy ráadásul még nyomot is hagytok magatok után! :)

52 Inspirations 2011 {The Basics} - a collab by Designed by Sue Cummings + Vicky Stegall
52 Inspirations 2011 - Week One by Designed by Sue Cummings

A fotó a Városligetben készült a gyerekekről. Sajnos én pont nem voltam ott - ruhatáram felfrissítésén dolgoztunk anyuval, mert munkába azért nem lehet "játszós-ruhában" menni... De a fotó mindent elmond, Julcsikám, ahogy peckesen-büszkén megy elől a rózsaszín lufijával. És Benikém, ahogy a háttérben zsiványkodik. Édesek. Miattuk hiszek az új kezdetekben. Ami nem feltétlenül az évkezdéshez kötődik, de ha már úgyis itt van, miért ne köthetném hozzá...? :)

És mutatom a készletet is:
available here @Oscraps


4 megjegyzés:

do 2011. január 4. 23:56  

Annyira szépséges! Csodálatos albumod lesz, az tuti! Én meg örülök, hogy belenézhetek :D
A fotó tényleg mindent elmond! Szuper nap lehetett!

Kisnyul / Andi 2011. január 5. 9:39  

Nagyon tetszik! Én már az összhatást is látom, jaj de jó lesz majd a kezedben tartani a könyvet.

kreatívhit 2011. január 5. 10:47  

Több mint tíz évet laktunk a ligetnél.Nagyon szerettünk kijárni mi is.. na most egy csomó emlék felvillant. Az albumod pedig legyen tele a "Te világoddal" és szebbnél szebb csodákkal. Nagyon sikeres évet kívánok nektek Eszter.

evadraga 2011. január 5. 11:02  

Annyira finom munkáid vannak, olyan leheleteket készítesz!
Jah, és Jó a fotósod is! :D
Gyönyörű lapja lesz ez is az albumotoknak!
Huha, mikortól dolgozol majd?

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP