Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A tavasz csókja

>> 2011. február 7., hétfő

Eredetileg a Cewe kihívásra készült ez az oldal, bár sajnos nem lettem készen vele. De mivel nagyon élveztem a készítését, így nem akartam félbehagyni. Találtam egy nagyon szép verset (itt), és ezt foglaltam oldalba... :)


SUE CUMMINGS:
Preserved + unAltered (collab with VAL C.)
Sketchbook Artistry No. 1
JERRY JONES - free textures
KRISSSZ - Botanical Brushes
TAYLORMADE - In Moderation
CUCCIOLA:
You
Follow Your Dream

Posted by Picasa

11 megjegyzés:

icka 2011. február 7. 8:18  

elképesztően csodaszép!!!

Florci 2011. február 7. 8:26  

óóóóóóóó, besüt a reggeli nap az ablakomon, és hozzá ez a szépség!! ilyen szép hétfő reggelt kívánok neked is!

evadraga 2011. február 7. 8:38  

Jajdeszépséges!!!! Nem győzöm nézni!! Nagyon jó nekünk, hogy befejezted, és megmutatod! :)

krisssz 2011. február 7. 9:11  

Álomszép, melengető! Kár, hogy lemaradt:(

szrjudit 2011. február 7. 9:15  

Woooow, bámulatos, nagyon tetszik%

csutkailda 2011. február 7. 18:18  

Eszter, csodaszép oldalt készítettél. :)))
Ugyan nekem teljesen szűz ez a terület, de attól nagyon tetszik.

Krisz 2011. február 7. 20:12  

Gyönyörű lett! Kár let volna abbahagyni! :)

Toni 2011. február 13. 13:22  

Nagyot csattant nálam a tavasz puszija! Bár az ablakon kinézve is hasonlókat láthatnék! Vanderful lett bébi!

Timi 2011. február 14. 14:23  

Jaj de gyönyörű!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP