Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Egy kis EZ+AZ

>> 2011. február 6., vasárnap

Pénteken munkába álltam, és még előtte is volt jó pár elintéznivalóm, szóval újra elmaradásban vagyok... :) Azt hiszem, ezt már jobb lesz megszoknom, mert gondolom, egyre inkább így lesz. Szóval hoztam pár új dolgot mutatni.

1)
Sue Cummings és Val C. egy közös készletet készítettek, ami szerintem szenzációs lett! Imádom mindkettőjük munkáját, Val-nál is sokáig voltam CT-tag, és szerintem ez az egyik legjobban sikerült készletük. Én a gyerkőcök Várban készült fotóját foglaltam oldalba, mert annyira szeretem ezt a képet. :)


Preserved + Unaltered {The Bundle}
A Designer Collaboration
by Sue Cummings + Val C. Designs

És mutatom a készletet is:
available here @Oscraps


2)
Az sb.hu-n újabb fordulója indult a Kép Egymásnak játéknak. Nagyon szeretem ezt a játékot, amikor csak tudtam, részt vettem benne, de azt hiszem, hogy amíg beáll az életem, addig most ki fogok hagyni párat. Remélem, hogy később újra tudok majd csatlakozni hozzá.
Most Majának készítettem egy oldalt, és annyira örültem neki, hogy a fotó mellé egy elég hosszú kommentet is küldött. 


SUE CUMMINGS: 52 Inspirations 2011 {Week 5}
CUCCIOLA: A Smile Sweet As Spring
C. BORGFELD: Distressed Elegance
SUE CUMMINGS & VAL C.: Preserved & unAltered
LORIE DAVISON:
The Poets Keepsakes
Falling Leaves Autumn Tea
varrás - saját
Nekem Ancsi készített oldalt, szerintem gyönyörű lett!!!!!!!! :) Nagyon-nagyon köszönöm neked itt is! :)

RAK for me by pavelancsika
::: credits :::


3)
És rendesen megkésve ugyan, de elkészítettem a múlt hetünkről készült oldalt a fotókönyvünkbe. Kicsit változtattam a metodikán, a heti 52 Inspiráció-s készletből már csináltam egy oldalt, így a fotókönyvhöz már más készletekből is tudok majd használni dolgokat.

SUE CUMMINGS:
52 Inspirations 2011 {Week 5}
52 Inspirations 2011 {Basics}
Preserved + unAltered (collab with VAL C.)
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 4
Art Play Palette No. 2
LORIE DAVISON:
The Poets Keepsakes
Falling Leaves Autumn Tea

varrás - saját

És természetesen elkészítettem a sablont is az oldalamból:



Posted by Picasa

11 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. február 6. 1:01  

Mé nem alszol? :) Azért örülök ám, hogy ezeket a gyönyörűségeket feltöltötted! :))

Névtelen,  2011. február 6. 1:24  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [06 Feb 12:00am GMT]. Thanks, Maria

Rita(006) 2011. február 6. 7:53  

Megnyugodtam. Tartottam tőle, hogyha munkába állsz, a scrap lesz az utolsó dolog amihez kedved és energiád lesz. Ide meg magadhoz végkép nem marad időd jönni. De megcáfolva félelmeim, hisz szebbnél szebb oldalakat készítettél +freebie. Köszönöm! Az erő legyen Veled!

Janka 2011. február 6. 8:30  

Csodaszépek, Eszter! Mindig csak ámulni tudok, mikor mutatsz egy-egy elkészült alkotást!

Pertine 2011. február 6. 15:47  

Újabb köszönet a sablonért, nagy hála! :) ..a meló meg az csak a kötelező időtöltés ami elvesz a hobbinkra szánható időnkből, de remélem jó az időbeosztásod, mert gyönyörűséges minden oldalad és nekünk öröm ha megosztod velünk!

evadraga 2011. február 6. 19:05  

Eszti, tessék elárulni, hogyan csinálod ezt, hogy neked a nap nem 24 órából áll?!? :DD
Gyönyörűek az oldalaid, és amit kaptál, az is elájulós! :)) Olyan jó, hogy mindenre szakítassz időt, nagyonnagyon hiányoznál, ha nem jönnél!! :)

Névtelen,  2011. február 7. 5:03  

Gorgeous template! Thank you very much!

szrjudit 2011. február 7. 9:16  

Kitartás, lesz még könnyebb is, gyönyörű oldalakat hoztál most is, pusz!

Toni 2011. február 13. 13:27  

Jógázol, relaxálsz? Avass be majd hogyan csinálod, mert szeptemberben engem is elkap a gépszíj és még így meló nélkül is hajlamos vagyok a széthullásra! Az oldalaid elbűvölőek!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP