Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Az én kis rendőröm

>> 2011. március 1., kedd

Már biztosan olvastátok a nagy hírt, hogy Icka is szerencsét próbál dizájnerként (ITT vehetitek meg első készletét). De hogy hogyan is jön ez az én kis rendőrömhöz...?! Természetesen úgy, hogy megkért, hogy készítsek én is egy oldalt a készletéből. Ami egyébként fantasztikus, sajnálom is, hogy én csak ennyit mutatok belőle, de hát én ilyet tudok... :D
Az oldal Benikém farsangjáról készült, rendőr akart lenni a drágám. Nagyon büszke volt magára, én meg imádtam, ahogy járt-kelt a jelmezében... :)

Good Morning Sunshine by Doodle Designs

A készlet:
available here @Digiridoo Scraps

És az oldalból készítettem egy sablont is:



15 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. március 1. 16:02  

Nagyon illik a kis rendőrödhöz a készlet, csúcs oldal! :)

Lululu 2011. március 1. 16:14  

Nagyon bejön ez az oldalad (is). Épp ilyen stílusban gyártom a fotókönyvemet. Köszi a template-t. Letöltöttem máris.

Viki 2011. március 1. 17:05  

Jajj, de édes volt Beni! Nagyon jó lett az oldal és a komment!

do 2011. március 1. 17:12  

Fantasztikus lett az oldalad! Nagyon tetszik!!!

Margó 2011. március 1. 20:14  

Szeretem a "Te kis rendőrödet":-)
.. és jó jelnek veszem, hogy egy kicsit már tudsz pihenni-kikapcsolódni!!!
Köszönöm a templatét, természetesen begyűjtöttem!

icka 2011. március 1. 21:56  

imádom Beni rendőrt!
az édes kis pofiját, ahogy megilletődötten, de büszkén néz rád, amikor fotóztad, annyira aranyos!
imádom a kommentedet, az oldaladat!
még egyszer ezer köszi!

Névtelen,  2011. március 2. 2:34  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [02 Mar 12:00am GMT]. Thanks, Maria

Monica 2011. március 2. 13:40  

Thanks so much, love it :D

Toni 2011. március 2. 15:26  

Milyen édes a srác, nagyon nagyot nőtt! Kész férfi! Gratulálok az új CT-hez!
Ps: remélem már teljesen jól vagytok!

treza 2011. március 2. 22:11  

Rendőrbácsi tüneményes; az oldal szuperszónikus, s a készlet, ez az egész CSODÁS!!!
De főleg annak örülök,h van kedved, időd oldallal jönni, ez jóóóó!

Puzsi 2011. március 2. 22:13  

Eszter Neked is gratulálok a CT-tagsághoz. Icka szépséges készletéből egy édes oldal született. Kisfiad nagyon aranyos, mint komoly rendőr... (Remélem Julcsid már jobban van.)

morgane 2011. március 7. 21:47  

Thank you very much... It's a beautiful template :)

Flora 2011. március 16. 18:49  

ezt még nem is láttam! olyan sok instant jelmezes fotót láttam a farsangi képek között mindenfelé, ez nagyon tetszik!

Mély & Lyza 2011. március 24. 18:01  

thank you so much for sharing !! ♥♥

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP