Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Together...

>> 2011. március 3., csütörtök

egy kis kiegészítés a bejegyzéshez, lehet, hogy nem voltam teljesen egyértelmű. A készlet Dia munkája, én csak a sablon-csomagban voltam benne... :)

... - azaz egy közös készlet Didóval. Még mindig hihetetlen számomra.
Amikor elkezdtem scrappelni, messziről csodáltam az oldalait, még kommentelni sem mertem. Aztán jelentkeztem a ct-call-jára, persze nem kerültem be. Akkor még nagyon kialakulatlan volt a stílusom. :) Majd eltelt egy kis idő, kaptam tőle a galériában egy-két kedves kommentet, és amikor újra ct-call-t hirdetett, megint megpróbáltam. Sokáig nem jött visszajelzés, aztán egyszer csak, amikor már teljesen letettem róla, megjött az igen válasz. Nem nagyon akartam elhinni, most már elhiszem.
És ugyanilyen villámcsapásként ért az a kérdése is, hogy nincs-e kedvem készíteni vele egy közös készletet. Nem, nem készülök dizájnernek. Így is olyan kevés időm van a scrap-re, és bevallom, nem vonz, hogy folyamatosan új és új ötletekkel álljak elő. De egy ilyen kérdésre nem tudtam nemet mondani... :)
Így készült el ez a sablon-csomag. Nagyon izgultam, hogy megfelelek-e az elvárásnak. Legfőképp a magaménak. :) (És nagyon-nagyon örültem, amikor páran egyből engem tippeltetek Didó blogján...!!!!! :D)

Na, mutatom is a készletet:

available here @A5D

Remélem, nektek is tetszik! :) Én nagyon izgulok, hogy lesz-e sikere... :D


És ma jelent meg Didó új készlete, a Mia's Birthday is. 

available here @A5D

----
Oldalt most nem készítettem, mert a háttérben a márciusi sb.hu-s pontgyűjtő kihívás wa-in dolgozom... :) Mert hogy lesz ám, csak Julcsikám betegsége miatt kis csúszásban vagyunk. Mindenkinek köszönöm, aki részt vett a februári Szeretet, szerelem, gondoskodás c. játékon! Jövő hétfőn indul a következő, melynek témája a ... (Na, ezt most még nem árulom el. Hétfőn nézzétek majd a fórumot! :D)

12 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. március 3. 12:04  

Csúcszuperség, tuti sikere lesz, gratula! :)

Ágicza 2011. március 3. 12:14  

Gratulálok!!! Nagyon ügyes és tehetséges vagy :)) A csomag a készlettel egyetemben fantasztikus lett! :) Remélem nem ez volt egyetlen közös munkátok!:) További szép napot:)

Janka 2011. március 3. 12:19  

nagyon klassz lett a közös pakkotok! remélem, most már nekem is lesz egy kis szusszanásnyi időm csinálni vele egy oldalt legalább :)
várjuk a további közös munkát :)

Margó 2011. március 3. 12:30  

... én azt szeretném megélni, hogy Te dizájner légy és a Te készleteidből alkothassak, mert az akkor biztos, hogy alkotás lehetne!!!! Remélem, vannak még olyan vágyaim, amik teljesülnek - segíts:-)))))
..és igen, sikeres lesz!!!

kreatívhit 2011. március 3. 14:07  

Közösködés már jól hangzik.
S jól is néz ki:)

Kata 2011. március 3. 14:11  

De csodás, szerintem is sikeres lesz és remélem, hogy lesz még hasonló. Nagyon kár, hogy nem lesz időd a dizájnerkedésre, mert nagyon tehetséges vagy és biztosan lenne sok ötleted is :) A betűkhöz való érzéked pedig kiemelkedő (tartalomra és formára egyaránt értem)

Toni 2011. március 3. 14:12  

Nagyon gratulok Eszti! Várom a következő sb-s játékodat is!

Gólya 2011. március 3. 17:40  

Gratulálok, nagyon szépek az oldaltervek, vagy minek is hívják magyarul! :)
Ebben az a jó, hogy a segedelmükkel sokkal könnyebb lesz utánozni Beszterit vagy Dido-t, pedig sztem mindketten utánozhatatlanul űzitek, amit űztök!

Réka 2011. március 3. 17:55  

Gyönyörű szép!!! Gratulálok a közös munkához! Biztosan ÓRIÁSI sikere lesz!

do 2011. március 3. 19:23  

Csodaszép lett a közös munka eredménye! Gratulálok hozzá!

Annamari 2011. március 4. 7:53  

Gratulálok a közös projekthez! Gyönyörű a készlet és a template csomag is meseszép! Azonnal ráismertem, hogy ez a Te kezed munkája! :) Ilyen szép sablonokat csak Te tudsz készíteni! :)
Kíváncsian várom a hétfői kihívást is az sb.hu-n!
Szép napot!

ilgya 2011. március 5. 8:43  

Én is csak gratulálni tudok!! Gyönyörűséges,amit összehoztatok!!!Így tovább!!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP