Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Régi-új érzés

>> 2011. március 27., vasárnap

Munkába állásom egyik legszebb momentuma az, hogy rátaláltam a régi e-mail-jeim között Peti első leveleire. Jó érzés volt beleolvasgatni, és rátalálni rég elveszett fotókra. Az egyik ilyen képből készült ez az oldal Kata (Rainbow) hóvirágos készletével.


Snowdrop by Rainbow Design
Floral Brush No. 3 by me

A komment:
Az ember megismer valakit, szerelmes lesz, és jó esetben érzései viszonzásra találnak. Izgatottan várt randevúk, meghitt kirándulások, átbeszélgetett éjszakák. És az érzés, hogy most a helyemen vagyok. Eljön a várva várt nap, az esküvő, és a „boldogan éltek, míg meg nem haltak”... Erről szólnak a lányregények. És hogy mi van utána? Jönnek a hétköznapok, a gyerekek, az állandó időhiány. Már nincsenek randevúk, nincsenek átbeszélgetett éjszakák. Persze van helyette más: a gyerekek feltétlen szeretete; a csoda, ahogy látom apává érni a férfit; a közös kirándulások; játszóterek; a Marina-part; a Margitsziget; rohanás a száguldó motorosok után... És néha fel-felvillan egy-egy emlék a múltból, és a „de jó lenne megint...” érzése. Az ábrándozásból aztán kiragad egy apró kéz, csillogó szemek, csacsogás - és tudom, jó ott, ahol most vagyok. És aztán újra eljön az idő, a lehetőség egy kávézásra, egy mozira. Aztán előkerülnek az első levelek, régi fényképek, és rájövök, hogy még mindig ugyanúgy érzek, mint akkor, hogy a rajongás nem tűnt el, csak időlegesen átadta a helyét fontosabb dolgoknak, és csöndben várt arra, hogy eljöjjön újra az ő ideje...

A készlet:
available here @2LP

Posted by Picasa

19 megjegyzés:

Unknown 2011. március 27. 7:16  

Annyira gyönyörű ez a komment!!! Jó neked, hogy így meg tudod fogalmazni azt, amit érzel. Ahogy olvasom, rájövök, hogy valóban, velem is így van. Szeretnék egyszer én is megtanulni így írni. Nagyon szép ez az oldal, de most engem tényleg a komment fogott meg leginkább. Köszi, hogy ilyen szép szöveggel indítottad a reggelemet egy nehéz éjszaka után.

DAnett 2011. március 27. 8:43  

Igen én is imádom ahogy fogalmazol, ahogy így tudod az érzéseket szavakba önteni! Nagyon megható! Köszönöm Neked Eszter, igazán tényleg mosolyogva és boldogan indul a reggelem!

Klári 2011. március 27. 8:57  

Szia Eszter! Annyira igaz amit írtál! Én már egy előtted lévő szakaszban vagyok, 46 év után már nem zökkent ki az aprócska kéz, már bőven van idő a régi dolgok, emlékek rendezésére,az egymásra figyelésre, a kirándulásokra, az éjszakai beszélgetésekre. Kívánom, hogy sok-sok év után, majd Te is eljuss idáig. (Mert nagyon jó!)

Kata 2011. március 27. 9:11  

Gyönyörű gondolatok, csodaszép oldal!

Rucola Designs 2011. március 27. 9:43  

Mindig eltalálod az én lelkemet is, a lányok már mindent elmondtak előttem. Imádom a virágodat is a szép, finom oldalon.

kreatívhit 2011. március 27. 10:18  

Mondtam már hogy szeretek idelátogatni. :)

evadraga 2011. március 27. 10:23  

Szemet és lelket melengető vagy Eszti!!!! Imádok itt lenni Nálad. :)

Unknown 2011. március 27. 10:25  

gyönyörű oldal és kommentár Eszti! <3 <3

Dtimy 2011. március 27. 10:43  

Csatlakoznék én is az előttem szólókhoz, gyönyörű az oldal, de engem is a komment nyűgözött le totálisan!

Tinci 2011. március 27. 10:50  

A komment mindent visz! nagyon sokunk érzéseit megfogalmaztad!

do 2011. március 27. 10:57  

Annyira jól írsz! Gyönyörűséges az oldalad! már szebbé tetted a vasárnapom!

Krisz 2011. március 27. 14:57  

gyönyörű az oldal és a komment is! Eszti, benned egy író veszett el, még jó hgoy rátaláltál! :)

Gólya 2011. március 27. 20:44  

Köszönöm, hogy ezt megosztottad, hihetetlenül szépek a gondolatok, sokak helyett beszélnek!

Ballagó Ibolya 2011. március 27. 21:38  

Tudod, nem győzöm gyönyörködni a szebbnél szebb oldalakban...- és folyamatosan ámulok-bámulok hogy mi minden rejlik a scrapbook adta lehetőségben, mint pl. az általad megtalált fénykép beillesztése egy szép oldalba, ill. az, hogy milyen érzelmi hullámokat képes megmozgatni...ez így együtt, kép és szöveg csodálatos emlék lesz akár 40 év múlva is...

treza 2011. március 27. 22:46  

gy.ö.ny.ö.r.ű.
az oldal is, de most a komment tarol; imádom!

Réka 2011. március 27. 23:17  

Hűűű elállt a lélegzetem a kommenttől. Gyönyörű és megható.

Margó 2011. április 1. 20:34  

Szeretem a szkrep-oldalaidat:-)!

Secima 2011. április 2. 11:34  

Annyira gyönyörűek mindig az oldalaid. Nagyon ügyesen fel tudod dobni őket egy wa-val, vagy valami kis történettel. Mindig csak ámulok. :))))

{Hana} 2011. május 15. 5:57  

Hűha :-) Ez nagyon ütős lett! Annyira jól kifejezted, milyen is a "boldogan éltek, míg meg nem..." érzés :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP