Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Alkotok ám,...

>> 2011. április 3., vasárnap

..., csak blogolni és feltölteni nincs időm... ;) De azért a múlt héten is sikerült egy-két oldalt készítenem.

1.)
A legjobb dolgok az életben

Nekem egyértelműen a családomhoz kötődnek. Egy együtt töltött tavaszi nap, és kell ennél több...?! Hát még ha Peti is újra teljesen el tudja engedni magát, és fára mászik... ;)

52 Inspirations 2011 by Sue Cummings and Vicky Stegall
{Basics} [ link ]
{Week 13} [ link ]

A készlet meg persze Sue Cummings, gondolom, a növényből már felismerhető...

available here @Oscraps


2.)
Te + én és a tavasz

Szintén ugyanannak a napnak a fotója, apa készítette rólunk a fáról... ;)


Fresh and Sunny by Dido Designs

És Didó gyönyörű készlete:
available here @A5D


3.)
Living & Loving

Egy imádott kép a gyerekekről, még tavaly nyárról, amit még nem szkreppeltem meg...

{Living & Loving} Life by Sue Cummings

available here @Zig Zag Scrap


4.)
Pici Julcsi nagy árnyékkal. Hát nem aranyos...?! :)

Journaled No. 2 {Sweet and Simple}
{Living & Loving} Life 
by Sue Cummings

available here @Zig Zag Scrap


---   ---   ---


Véget ért a március, és véget ért A NŐ c. kihívásom is a scrapbook.hu-n. Mindenkinek nagyon köszönöm a részvételt, annyira jó érzés, amikor azt látom, hogy az általam készített wa-k mások fantáziáját is megmozgatják.
Jövő héten indul a következő kihívás, a wa-k már készen vannak, remélem, azok is tetszeni fognak majd... ;)

---   ---   ---



És a végére maradt még egy sztorim... 
A BKV ellenőrökről én eddig csak rosszat olvastam mindenhol, viszont nekem csak jó élményeim vannak velük. Az egyik ilyet osztom most meg: Pénteken, büszkén lobogtatva bérletemet mentem a metróhoz, siettem haza munka után a gyerekekhez. Az egyik ellenőr vidáman szólt utánam: "Hölgyem, lejárt a bérlete!". No igen, jött is a hirtelen felismerés, hogy biza április van. Gondolom, az arcomra is volt írva, hogy mi zajlik bennem. "Semmi gond, ha van másik." - sietett segítségemre az ellenőr. Van persze - válaszoltam -, otthon... Elnevette magát, és csak ennyit mondott: "Vigyázzon, hogy ne találkozzon ellenőrrel..."
(A történethez azért hozzátartozik, hogy éves bérletem van, gondolom, látta; de akkor is rendes volt, hogy nem kezdett el kötözködni...)



5 megjegyzés:

Janka 2011. április 3. 8:55  

megint szépségeseket alkottál. olyan hihetetlen, hogy 3 elemből is mit tudsz csinálni!

Budaházi Brigitta 2011. április 3. 9:48  

mesések ezek az oldalak, Eszti. A fotók nem különben.

Rucola Designs 2011. április 3. 13:00  

El vagyok ájulva, mint mindig. De hétről-hétre tudod fokozni a szépséget és finomságot. Csúcs fotók! Csúcs sztori! :)

Rita(006) 2011. április 5. 21:35  

Bár én azt szeretem mikor csepegtetve „minden napra Eszterből” kapunk, de jelen esetben meg van bocsátva! Annyira szépek, annyira egyediek ezek az oldlak! Percek óta tekergetem le föl az oldalt és gyönyörködök bennük!

Margó 2011. április 6. 1:14  

Kovaxka és Rita leírta a gondolataimat. .. (Minden tetszik, a történet is kedves, de az az árnyék nálam viszi a pálmát:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP