Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Fogas kérdések...

>> 2011. április 9., szombat

Szokásosan elmaradásban vagyok. Mit csinál ilyenkor egy normális ember...?! Megpróbálja behozni ezt. És mit csinálok én? Csinálok egy oldalt csak úgy, hanyagolva a többit... 
Bár ha tágabban értelmezzük a helyzetet, itt is csak egy lemaradást hoztam be: most, hogy Benikémnek csütörtökön kiesett a harmadik (!) foga is, végre csináltam egy oldalt az előzőekről... ;)

 
Together mini kit by Val C. Designs
Be Inspired - April Fantasy by Val C. Designs

3 megjegyzés:

Gólya 2011. április 10. 7:00  

Jaj, de cuki! Micsoda emlék! Jó korán kezdte Benikéd!

Ányi 2011. április 10. 8:27  

Somesznak is három foga hiányzik már, igaz, ő most lesz 7 éves. A 3 fogból csak egy van meg, egyet lenyelt, egy meg az avarban bújkál :)

treza 2011. április 10. 23:01  

Hűha, jó korai fogváltás...de mi ez, ha nem fontos dolog az életben?! Szóval oldalra kívánkozó téma; kedves emlék!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP