Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Merengő...

>> 2011. április 5., kedd

Szombaton a vasúttörténeti parkban voltunk, és bár ügyes módon a memóriakártyát nem tettem bele a gépbe, Peti irtó jó fotókat csinált a telefonjával... :) Többek között Julcsikáról, aki fáradtan heveredett le a sínek közé pihenni kicsit....


Tuesday's Morning Coffee Collab by After Five Designs


A komment:
Min töprengsz, te édes pici lány? Tán az élet nagy rejtelmein? S megfejted-e most, két éved teljes bölcsességével, fáradtan megpihenve a sínek között...? Megfejted-e egyáltalán valaha, és ha nem is, hiszed-e majd, hogy néhány pillanatban már a titok közelében jártál? Bízz magadban, bízz az ösztöneidben, hidd, hogy mindennek megvan az értelme, és éld az életed. Vedd észre a tavasz szépségét, gyűjtsd össze az erődet, állj fel és menj tovább. Mert mindig van tovább...

És a készlet:
available here @A5D

10 megjegyzés:

ilgya 2011. április 5. 22:47  

Meg vagyok hatva!! Annyira gyönyörű!! az oldal is..és hát a komment......olyan szééééép!!!

Budaházi Brigitta 2011. április 5. 22:58  

én is a kommenten hatódtam meg leginkább. tetszik még: a fotó megdolgozása, a díszítések és Julcsika új sapija. <3

alimenta 2011. április 5. 23:54  

Szépséges, olvadok megint.

Margó 2011. április 6. 1:09  

Alimenta=kovaxka által leírtakat érzem én is! Ha csak a fotót látnám, akkor is érzem a kommented:-))

evadraga 2011. április 6. 8:19  

Lélegzeni sem akartam, míg a kommented olvastam. :) Libabörös is lettem, olyan gyönyörűt fogalmaztál Eszti! Az oldal meg, elmondhatatlanul, csodaszép, és finom!!!!
Örülök Peti jó fotóinak, remélem, majd többet is láthatunk belőle a Te feldolgozásodban! :D
Olyan bájos Julcsikátok!!

Kriszta 2011. április 6. 14:32  

Az oldalad gyönyörű, Julcsika bájos, a kommented szívhez szóló. Gratulálok.
Még két dolgot említenék meg. Először is Julcsika sapiját, ami nagyon-nagyon tetszik, a másodszor pedig az oldal jobb sarkában lévő virág elhelyezését. Na megint tanultam ma tőled. :)

Annamari 2011. április 6. 15:20  

Hihetetlenül szép az egész oldal! Minden annyira összhangban van egymással.A kommentár igazán megható. Gyönyörű! :)

Toni 2011. április 7. 22:44  

Sírtam picit! Ennek ellenére, vagy pont ezért öröm nálad járni!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP