Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

100% nő,...

>> 2011. április 8., péntek

..., azaz Julcsika. Amikor megláttam Szabi új készletét, egyből tudtam, hogy megint valami csajos oldalt fogok készíteni, és azt is tudtam, hogy Zsózsajuli új sapkájában készült képekből fogok válogatni. (Igaz, az egyik fotó színét megváltoztattam, mert két fekete-fehér fotó nem mutatott jól egymás mellett, a rózsaszín-piros kombó viszont nem illett a készlet színeihez. De ez nekem most belefért...) Mutatom is, milyen lett az eredmény:


Chic&Style by Sabee's Creative World
Glass Elements by Sabee's Creative World
Lovely Sprays by Sabee's Creative World


 
És mutatom Szabi készleteit:

available here @Catscrap


7 megjegyzés:

evadraga 2011. április 8. 8:19  

Ó, és valóban Ő már 100% nő! :)) Milyen bájosat körítettél hozzá!
nagyon szép!!!! :D

krisssz 2011. április 8. 8:57  

Gyönyörű oldal lett!! Mondjuk olyat még nem sikerült csinálnod, amiért ne lennék oda:))

Margó 2011. április 8. 9:57  

Egyetértek Krisssz-szel!!! Mi mást tudnék írni, ez a készlet ezekhez a Julcsi fotókhoz készült!!!

Janka 2011. április 8. 10:22  

nagyon cuki az egész!!! milyen jól átdolgoztad a fotókat, hogy minden klappoljon!

Rucola Designs 2011. április 8. 11:31  

Megeszem, de tündér! :) Csúcs oldal!

altalena 2011. április 8. 12:38  

Hű de jó kis csajos színek! Nagyon nagyon tetszik nekem! Julcsikát meg agyon puszilgatnám:D

csutkailda 2011. április 9. 16:56  

Eszter, nagyon tetszenek a letisztult oldalaid!
Külső-belső napsütéses hétvégét kívánok!
Mosollyal:Ilda

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP