Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Anya és gyermek

>> 2011. május 3., kedd

A május nálunk az ünnepek hónapja: Benikém, Petim, anyukám, anyósom születésnapja, Julcsikám és az én névnapom, a házassági évfordulónk. És természetesen anyák napja és gyereknap! :-) Ez adta az ötletet a scrapbook.hu havi kihívásához, aminek címe Anya és gyermek.
Természetesen az e havi témához is készültek freebie-k, Gigi szokásos címfeliratai és az én szokásos wordartjaim. A saját részemhez a The Flower Of Naturalness blogtrain freebie-ket használtam fel, itt is nagyon köszönöm nektek, lányok, hogy hozzájárultatok!!!!!!! És ebben a hónapban már nem csak .png formátumban készítettem el őket: három rétegre bontva (háttér + idézet + díszítés) .psd és .tif formátumban is becsomagoltam. :)

Wordart freebie a scrapbook.hu regisztrált felhasználói számára
/
Wordart freebie for registered users of scrapbook.hu

letölthető a kihívásban található linkről

Két oldalt is készítettem hozzá: az elsőn én vagyok a gyerkőcökkel 2008. december 31-én - az első közös fotónk, és nagyon szeretem:

The Flower Of  Naturalness blogtrain freebie
ANNA ASPNES:
Art Play Palette Genuine
MultiMedia Flowers 1
KATIE PERTIET:
Rubber Wraps No. 3
Made with PaperFlowers No. 1


A második oldalam pedig anyukámról készült:

The Flower of  Naturalness blogtrain freebie
Tuesday's Morning Coffee by A5D
Soft Little Touch by Dido Designs

Remélem, minél többen csatlakoztok a játékhoz! :) A feltöltési határidő: 2011. május 31.

***

2011. május 7-én nemzetközi scrapbook nap lesz. Ha van kedved és időd, csatlakozz hozzánk!





6 megjegyzés:

Margó 2011. május 3. 22:02  

Gyönyörű-gyönyörű!!! Nagyon szép témát találtál ki erre a hónapra is:-)Csodálatos minkét inspiráló oldalad! ... és imádom a WA-jaidat! Kincsek! Köszönöm a kihívást!

Rucola Designs 2011. május 3. 22:03  

Micsoda hónap, micsoda wordartok és oldalak! Csúcs vagy!

Unknown 2011. május 4. 3:56  

great pages, Eszter!! those florals are especially suitable for your soft pages!!

kreatívhit 2011. május 4. 16:07  

Szeretem az általad készített oldalakat.Ezt a legtöbb látogatásomkor ismételten megállapítom.

Rita(006) 2011. május 5. 9:11  

Nyugalmat, melegséget és szépséget árasztó oldalak. Csak úgy mint a főszereplőik!

Toni 2011. május 6. 15:31  

Szégyen és gyalázat, de piszkos mód elfelejtettem az előző kihívást, pedig a csodás wa-jaidat is letöltöttem hozzá! :( Ennél hülyébb már biztos nem leszek!
Az oldalaid mesések és szépségek az új wa-k is! Jegyzetelek, figyelek, oszt megyek!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP