Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

iNSD - Nemzetközi Scrapbook Nap

>> 2011. május 7., szombat

Elérkezett újra az iNSD, azaz a Nemzetközi Scrapbook Nap. A scrapbook.hu-n egész héten át tartó kihívássorozat indult, sok-sok nyereménnyel. Kukkantsatok be ide:

(innen eljuthattok az összes kihíváshoz)



És a kreatív csapat készített egy freebie készletet is erre az alkalomra, A világ scrapbook-os szemmel címmel:

freebie kit for registered users of scrabpook.hu
/
ingyenes készlet a scrapbook.hu felhasználói részére 



Az én részem a készletből:

(az inspiráció innen jött:

És kedvcsinálónak egy oldal a készletből:

fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

Kellemes hétvégét mindenkinek és jó scrapbookozást!!!!! ;)


3 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. május 7. 16:14  

Gyönyörű a készlet és nemkülönben az oldalad! :)

Névtelen,  2011. május 8. 3:14  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [08 May 01:00am GMT]. Thanks, Maria

Noncsi 2011. május 17. 16:04  

Köszönöm a wa-ot, imádom, mint mindig. Az egész készlet csúcsszuper lett!
A munka-család körforgást értem, én is ezt élem át. Sajnos nekem is emiatt került háttérbe kedvenc hobbim.
Az oldalaid gyönyörűek, mindig csodálattal nézem meg őket! :)))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP