Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scrapbook Napok és gondolatok

>> 2011. május 15., vasárnap

Egy fantasztikus hét múlt el, tele kihívásokkal és tele csodásabbnál csodásabb oldalakkal. Hihetetlenül inspiráló volt be-bekukkantani a scrapbook.hu galériájába a múlt héten (érdemes megnézni az egyes kihívások galériáit!)
Ennek ellenére sajnos én most kimaradtam a kihívások többségéből. :( Olyan szintű kimerültség állapotába sodródtam, hogy csak aludtam. És kicsit átértékeltem a dolgaimat...
A scrap nagyon fontos szerepet játszik az életemben. Önkifejezés, az alkotás szabadsága, a történések feldolgozásában segítő "eszköz" - ezeket jelenti nekem. Éppen ezért nem hiszem, hogy valaha is teljesen abbahagynám. DE. Az utóbbi időben - munka, utazás, család - mellett elég kevés időm van. Próbáltam az alvásidőmből lecsippenteni a szükséges többletet, de a hatása fizikai tüneteket öltött.
Így jutottam arra a döntésre, hogy lemondom a CT-tagságomat Sue-nál. Akik ismernek, tudják, hogy mennyire szeretem a készleteit, és mennyire boldog voltam, amikor bekerültem hozzá. Egy kis halál volt eljutnom odáig, hogy visszalépjek. De megtettem.
Valószínűleg kevesebb oldallal is jelentkezem majd, de nem tűnök el! Sokat jelent nekem a scrap, a közösség, annyi pluszt kapok, amiért érdemes csinálni! Folytatni szeretném a havi pontgyűjtő kihívásaimat is az sb.hu-n . Mindössze csak annyit jelent, hogy a scrap-et olyan helyre próbálom "besorolni" az életemben, hogy energiát meríthessek belőle, és ne kimerüljek tőle... ;)

...

Ezek után mutatom is, hogy azért készítettem ám oldalakat is:


::: credits :::

2. Janka AAM Mindent magamról 2. kihívása alapján inspirálódva, Didó csodás készleteivel Zsózsajulikáról:

::: credits :::

3. Sapimanó Hármat válassz kihívására pedig egy családi fotót dolgoztam fel:

::: credits :::

További szép hétvégét mindenkinek!!!!!! ;)



10 megjegyzés:

Janka 2011. május 15. 9:23  

Eszter, nagyon-nagyon megértelek. Olyan nehéz hátrasorolni a scrapbookot, hiszen olyan, mintha ez már az életünk minden területére kiterjedt volna, nem önmagában álló, némi időt igénylő tevékenység lenne.

Nyugodj meg. Hiszem, hogy minden okkal történik, és a megfelelő időben. Neked most több pihenésre, magadra figyelésre van szükséged. Bár fájdalmas a búcsúzás, de biztos vagyok benne, ha úgy gondolod, hogy készen vagy rá, Sue tárt karokkal fog várni :)

Itt a nyár, pihend ki magad! ;)

T 2011. május 15. 9:48  

Drága Eszti! Mindenképpen jó döntést hoztál, nehezet, de jót. Hiszen a scrap az életed egy része (mint szinte mindenkinek), de bizony nem mindenáron. Sajnos kevés a nap 24 órája, ezt tudjuk. Mérlegelni kell, család, munka, gyerekek mellett bizony nehéz megtalálni az egyensúlyt. Remélem, hamar átlendülsz a nehézségeken (vagy beszerzel ez időgépet, házvezetőnőt :D)
Pihenj sokat!!!
És várunk vissza szeretettel!!

Rucola Designs 2011. május 15. 11:17  

Jankának minden szava arany! Minden a helyére kerül majd, meglásd, a scrapnek csak örömöt szabad okoznia, ki fog ez szépen alakulni. Puszi!

Krisz 2011. május 15. 12:12  

Azt hiszem sokat már nem tudok hozzátenni az előttem leírtakhoz, csak annyit hogy jó pihenést és hiszem hogy minden a legjobban fog alakulni! :)

Annamari 2011. május 15. 13:46  

Biztos nehéz volt meghoznod ezt a döntést, de szerintem jól tetted! A család és a munka elég leterhelő lehet egyszerre és a 24 óra azért nagyon kevés hozzá. (én is érzem, pedig én még pár hónapig itthon vagyok) Pihenésre is hagyni kell időt, különben beleroppan egy idő után az ember.
Szóval, pihenj sokat! :-)
(ha még nem jártál nálam és nem láttad, akkor kukk be hozzám. bocsi, tudom kb. az ezredik ilyet kapod...
http://soberannamari.blogspot.com/2011/05/okc-katanal-es-blogdij.html )
Szép vasárnapot!

krisssz 2011. május 15. 17:32  

Ne szomorkodj miatta, jól van ez így. Most ez van, a scrap meg megvár. A lényeg, hogy fotó legyen, egyszer majd oldal is lesz belőle:) A legfontosabb, hogy pihenj, és a "kötelezőket" végig tudd csinálni.

Timi 2011. május 15. 17:41  

Eszter mindhárom oldalad csodaszép! Azt hiszem ezzel a dologgal mindannyian így leszünk, amikor visszakerülünk a munkahelyre és egy egész más életritmust kell felvennünk. :)

Margó 2011. május 15. 17:51  

Drága Eszti! Örülök, hogy ha nehezen is, de eljutottál oda, hogy tudj magadra figyelni, vigyázni!!! A scrap és a közösség is itt van és mindig itt is lesz Neked!! ... és azokkal a csodálatos SB kihívásokkal terelgetsz minket, és legalább utol tudom én is magam abban, hogy az összes WA-hoz és templatéhez, amit Tőled kaptunk elkészítsem az oldalakat:-)))
Az életünkben folyamatosan súlypontozni kell, és ahogy Janka is írta, minden történik valamiért! Itt vagy velünk!!!

Unknown 2011. május 15. 20:03  

you are just trying to find some breathing room... the right balance
when you have more time, you can scrap more, right?
heads up!!

on the third page - beautiful photo of your family!!

Toni 2011. május 23. 13:08  

Hallgass addig, amíg jólesik, töltekezz és pihenj addig, míg lesz visszatérni erőd, időd! Csak a magam nevében beszélhetek: személyesen nem ismerlek, de ami pluszt kaptam tőled az elmúlt egy évben, azt megköszönni nem tudom! Talán egy valamivel: várlak vissza!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP