Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Zene minden mennyiségben...

>> 2011. május 26., csütörtök

Kislány koromban zongoráztam. Először persze nem kedveltem, mint semmilyen kötelező jellegű elfoglaltságot... De aztán rájöttem, hogy segít feldolgozni életem történéseit. Aztán eladtuk a zongorát, és hatalmas űr maradt bennem. A zenét még mindig szeretem, bár már nem zongorázom, csak hallgatom. De mindig megmozdít bennem valamit, inspirál. Valószínűleg ezért lehet, hogy Kalina új készletébe egyből beleszerettem.
Mostanában nagyon nehezen megy nekem, hogy csak egy készlet elemeit-papírjait felhasználva alkossak valamit. Ebből a készletből mégis három oldal is született. (Igaz, az utolsón végül módosítottam, és a Magnólia blogtrain elemeiből is került rá egy virág és egy szalag.)

Ezt az oldalt már ismeritek, de a teljesség kedvéért benne hagyom a bejegyzésben:

La lecon de piano by Kalina
fotó: 1point4 Stúdió (2008.)



La lecon de piano by Kalina
fotó: 1point4 Stúdió (2008.)



La lecon de piano by Kalina
The flower of naturalness blogtrain freebie by me

A készlet:

available here @Digital Crea

És természetesen az elmaradhatatlan freebie:


download here @Karla's blog
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. május 26. 13:02  

Anyám, ezek micsoda gyönyörűségek!!! Nekem is hiányzik a zenélés, pedig még van is hozzá pianínóm, mégse. :(

Gólya 2011. május 26. 18:12  

a családi a kedvencem, az nagyon vidám, de a fotómentesen meg nagyon ütős az idézet!

Janka 2011. május 26. 20:59  

meseszép oldalakat készítettél!!!

Margó 2011. május 26. 21:40  

Gyönyörű szépek - bennem is megszólalt a zene:-)))) Szeretem a fotóitokat!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP