Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

2011. december 11.

>> 2011. december 11., vasárnap

Ha már sikerült ilyen szorgalmasnak lennem a héten, gondoltam, nem szakítom meg a sort... :)

Mikulás
Sajnos ebben az évben nem jutottunk el a Mikulás-vonatra (Benit előző nap hasmenéssel küldték haza az oviból, és bár szerencsére nem lett belőle semmi, nem mertük megkockáztatni az utat), azért a tavalyi évi kalandból készítettem egy oldalt:

::: credits :::


Julcsika születésnapja
Kisboszikám 3 éves lett! Hihetetlen. Ebből az alkalomból készült neki az oldal.

::: credits :::


A szülinapjára egy elég érdekes játékot kapott (Mindike) - hiába, 30 évig voltak elveim, aztán lettek gyerekeim... Már hónapok óta szeretné megkapni, szóval nem nagyon volt más választásunk... :) A siker nem is maradt el, hozok majd oldalt az örömteli első találkozásról is.

Tél és hó
Ha már most nincs is, tavaly ilyentájt azért volt. Ági és Dia egy fantasztikus közös készlettel örvendeztetett meg bennünket, amiből sajnos kicsit késve sikerült oldalt készítenem. (Bocsánat, lányok!) 
Mostanában mindig nagyon "digiben" alkotok, és annyira jól esett megint egy kicsit hagyományosra hajazó oldalt készítenem. 
A fotók tavalyiak, Julcsika kórháza után végre boldogan szánkózik a fiúkkal...

::: credits :::


Szép hetet mindenkinek!
Eszti

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. december 12. 8:22  

Imádom, amikor ilyen szorgalmas vagy! Digiben és digihagymában is hatalmasakat alkottál! Isten éltesse boszikát. :)

Bíró Ágnes 2011. december 12. 9:23  

Julcsikádat Isten éltesse sokáig! Mindikén mosolyogtam és az elveiden is, amit feladni kényszerültél:)) Ismerős nagyon. :)
Az oldalak amiket hoztál nagyon tetszenek!!! Szép hetet!

Margó 2011. december 12. 9:59  

Tavalyi fotó, idei fotó, teljesen mindegy, az oldalad a fontos - például nekem!! Jó volt indítani így a hetet! a megjelenésben visszafelé megyek. Tonitól indultam, itt vagyok Nálad és megyek Ildihez, majd így tovább! De jó is nekem!! Feltöltődöm a hétre!:-)) Most egy kicsit ugye, nagyon rámfér, a rémálmos időszakom után:-))) De jó, hogy ott voltál velem!:-) Legyen Eszti Neked - ápolásmentes - szép heted!! Ölellek: Margó

kreatívhit 2011. december 12. 15:56  

Grat a szülinaposnak.Jah amúgy csak Ők öregszenek ez tapasztalat:)Az oldalak ismét klasszak.

Gólya 2011. december 12. 20:09  

Mindikén nagyon jót mosolyogtam magamban.... :) Nálunk az oviban Gormiti őrület van, szerencsére a fiam még mindig inkább barbizik, mint ilyen szörnyszülöttekkel játsszon..... De ha jól eljátszik vele Julcsi, akkor, Mindike is lehet pöpec :)))
Isten éltesse!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP