Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Dátum "gombok"

>> 2011. december 25., vasárnap

Már 2010-ben is elkezdtem egy Project52-t, majd 2011-ben is, de egyiket sem sikerült befejeznem. Már nem is áltatom magam azzal, hogy valaha is lesz kitartásom hozzá, főleg így munka mellett nem. De Anna heti készlete megint felébresztette bennem az igényt, jó volt elkészíteni az oldalt is a gyerekekről, és ha másra nem, talán arra futja majd jövőre, hogy egy-egy ilyen oldalt tényleg el is készítsek. Nem heti rendszerességgel, de egy-egy különleges eseménynél hátha sikerül. És az jutott eszembe, hogy milyen jók is lennének díszítőelemnek valamilyen dátum-gombok (nem tudom hogy hívják őket), és mivel már korábban találtam egy nagyon jó kis tutorialt (Political Campaign Button), és olyan régen csináltam bármi ilyesmit, ma este nekiláttam elkészíteni ezeket. 
Nekem most ez a karácsonyi ajándékom, remélem, tudjátok majd használni őket. :)



És készítettem egy angol nyelvű verziót is:



If you have any problems, please feel free to e-mail me at beszteriarany(at)gmail(dot)com!

Boldog karácsonyt! / Merry Christmas!

16 megjegyzés:

sandybell127 2011. december 26. 1:40  

De szupi gombok...köszönöm szépen, vittem! :) Boldog Karácsonyt! :)

LifeAsDINKers (Ava-J) 2011. december 26. 5:47  

thanks for the date buttons,love them! merry christmas Esther!

Patti 2011. december 26. 8:32  

Thank you for these date buttons! They are GREAT!!!! Thanks for sharing! I appreciate your generosity!

Patti in Dallas, Texas, USA

Kriszta (hozak) 2011. december 26. 10:17  

Köszönöm, Eszter, az ajándékot! BOLDOG KARÁCSONYT!

Eni 2011. december 26. 10:29  

Thank you for these buttons!

altalena 2011. december 26. 14:29  

Jujjjj Eszti, ezek a brads-ek nagyon tetszenek! Köszike:)

Névtelen,  2011. december 26. 15:56  

Szuppppper! köszi Eszti!!! :)))

Névtelen,  2011. december 26. 19:38  

I hate to trouble you but the link to the English version seems to be broken. I hope you had a very Merry Christmas.

Bíró Ágnes 2011. december 26. 22:53  

Boldog Karácsonyt nektek is! Az ajándék több mint tökéletes és nagyon köszi, mert szuperül használható.

Névtelen,  2011. december 27. 17:20  

Bonjour Esther,
Je n'ai pas besoin de ces jolis dates mais je tenais de nouveau à vous remercier pour les boules de Noël dont chacune est un petit bijou !!
Je vous souhaite une bonne année 2012 et une excellente santé.
C from Paris :) ♥

Annamari 2011. december 27. 20:02  

Köszi Eszti a szuper gombokat, biztos fogom használni! :) És külön köszi, hogy linkelted a leckét is, mert így végre én is tudok ilyeneket készíteni! :)) Jó pihenést!

Henriett 2011. december 29. 8:08  

Köszönöm szépen, tuti jól néznek ki, imádom az ilyen gombokat! Remélem nagyon jól telt a karácsonyotok! Boldog új évet!

Kata 2011. december 29. 20:48  

Nagyon jól néznek ki ezek a gombok. Köszönöm! Sajnos nekem tavaly nem sikerült a 'Project 12'-t sem megcsinálnom pedig az igazán semmiség, csak rájöttem hogy vannak bizonyos dolgok amiket nem lehet csak egy röpke mondattal vagy egyetlen fotóval kifejezni, így maradok én is a fontos események, utazások rögzítésénél, amihez szintén tökéletesek lehetnek az ilyen kiegészítők. :)

ziti 2011. december 30. 0:43  

sajnos csak mostanra jutottam el a letöltésig... :( köszönöm! :)

Kisnyul / Andi 2012. január 2. 17:37  

Csodás, köszönöm! Külön öröm, hogy magyar gombokat is készítettél!

Zoé 2012. január 22. 0:37  

Nagyon köszönöm! Fantasztikus! Ha hamarabb észrevettem volna ... ! De használom majd máshova :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP