Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Fadíszítés

>> 2011. december 28., szerda

Kihasználom, hogy most van egy kis időm (=nem gond, ha éjszaka tovább fennmaradok, mert nem kell reggel korán kelnem), és kicsit rendbetettem a blogomat. Kicseréltem a fejlécet, pótoltam a hiányzó blinkie-ket, és végre sikerült összeszednem egy oldalra a freebie-jeimet. Jó volt így összegyűjteni őket, furcsa volt látni, hogy honnan indultam és merre tartok... :)

És megint kipróbáltam egy tutorialt (Photoshop Letterpress Effect), amit már régóta szerettem volna. És ha már PS, akkor csináltam is egy oldalt. Most volt időm megint kirándulgatni egy másik stílusba - nagyon tetszenek az ilyen jellegű oldalak, bár tőlem nagyon távol állnak. Nem vagyok vele teljesen elégedett, de azért próbálkozásnak nem rossz. (A kiránduláshoz amúgy az adta a lökést, hogy nyertem a 2 am Designs-tól egy 3$-os kupont, és annyira megtetszett a virág és a kis fenyőág a készletből, hogy mindenképp használni akartam...)

A gyerekek díszítik épp a fát, nálunk ez a szokás (áldom az agyunkat, hogy annak idején ezt vezettük be, mert rendkívül macerás lenne akkor díszíteni a fát, amikor ők alszanak - tutira csak hajnalban lenne alvás...). Majd hozok még a többi eseményről is oldal(aka)t...

Pink Reptile Designs - True To Yourself
2 am Designs - Navidad
TAMI MILLER:
Hopes and Dreams
Pretty As A Picture
Dido Designs - Notion Set Snowflakes
ANNA ASPNES:
FotoGlows Snow No. 1, 
FotoGlows No. 5
Christmas ScriptTease Overlays No. 1
MultiMedia ChristmasTree No. 1
SUE CUMMINGS:
Merry.Bright.&Falala
52 Inspirations 2010 - Christmas inspired
fonts: Roskrift, Prophecy Script, Lobster 1.4
Date Buttons by me

2 megjegyzés:

treza 2011. december 28. 15:15  

Gyönyörű oldal, már fb-on megcsodáltam! És mekkora ötlet...nálunk még az Angyalok hozzák a fát (mert még van du. is 2-3 óra alvás), de h mi lesz később? :)
Boldog új évet Nektek!

Rucola Designs 2011. december 28. 18:31  

Én is hamar kezdtem fát díszíteni. :) Gyönyörű oldal és ünnep, Esztikém!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP