Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Always...

>> 2012. január 18., szerda

Megmondom őszintén, mindig nagyon várom a szerdákat. A hétvégém általában elmegy az angol-tanulással, aztán hétfő hajnalban korán kelek (és előtte későn fekszem), úgyhogy estére hulla vagyok. De már ott motoszkál a fejemben a tudat, hogy szerdán újra jön Anna szokásos heti leértékelése, és az alkotási vágy teljesen feltölt.
Ma is korán keltem, és sikerült is egy oldalt készítenem az én imádnivaló kis ördögfiókáimról. Egy nem túl régi fotó, és az érzés, amit jelentenek nekem külön-külön is; de azért a legjobban azt szeretem, amikor együtt látom őket. Össze vannak nőve, és persze, vannak konfliktusok, de azért létezni sem tudnak egymás nélkül...

::: credits :::


És az akciós termékek pedig mától péntekig (az új termékek megjelenéséig) itt láthatók.

(egyelőre még a múlt heti készletei vannak,
de a nap folyamán itt lesznek majd elérhetőek
az aktuális termékek is!)


További szép hetet mindenkinek!
Eszti

5 megjegyzés:

ziti 2012. január 18. 15:34  

tetszik ez a "csupaszív" oldal :)

Rucola Designs 2012. január 18. 18:00  

Megmondom őszintén, én is, mert tudom, hogy mesés oldalakat láthatok tőled! Szívmelengető szépséget hoztál megint.

Névtelen,  2012. január 18. 21:35  

Gyönyörű Eszti! mind az oldal, mind a hangulata, és amit jelent Neked :-)

Toni 2012. január 19. 12:49  

Elbűvölően szép! Köszi!!!

Margó 2012. január 25. 1:48  

Nem tudok napirendre térni, hogy Julcsika és Benike is milyen nagyok lettek! Imádom a fotót és az oldalt is!!:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP