Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szülői szeretet

>> 2012. január 20., péntek

A napokban találtam rá erre a fotóra, és bár nem a legjobban sikerült kép, mégis nagyon megfogott. Megfogott, mert minden benne van, amit a gyerekek és Peti kapcsolatában fontosnak tartok. Benikém huncut mosolya, Julcsikám álmodozó tekintete, Peti szerető figyelme, hogy bár más irányba néz, közben figyeli a gyerekeket.
Aztán találtam hozzá egy nekem nagyon tetsző idézetet is, magyarul valami ilyesmit jelent: "A legnagyobb örökség, amit egy szülő adhat a gyerekeinek, pár perc az idejéből minden nap." (Az eredeti: The best inheritance a parent can give to his children is a few minutes of their time each day. M. Grundler)
A mi életünkben alapvető érték ez a figyelem, azt gondolom, hogy olyan világban élünk, ahol még fontosabb az, hogy elnyerjük és megtartsuk a gyerekek bizalmát, mert sokkal több veszély leselkedik rájuk, mint az én gyerek- és fiatal felnőtt koromban. És ezért minden nap tennünk kell, mert ha egy gyerek bizalmát egyszer elvesztettük, azt már nagyon nehéz visszaszerezni. Erről szól az oldalam.

::: credits :::

És mindjárt itt a hétvége...! :)
Mindenkinek szép napot!
Eszti

6 megjegyzés:

szrjudit 2012. január 20. 9:12  

Imádom a szuper színeivel, a gondolatával együtt. Magyarul rá is fogom tenni egy oldalamra, nem árt ezt mindig szem előtt tartani! Puszi!

Névtelen,  2012. január 20. 11:24  

Gyönyörű az oldalad Eszti és a mondanivalója is megkapó! Nekem is nagyon tetszik az idézet...az jut eszembe, hogy egy statisztika szerint a szülők napi 7 azaz hét percet beszélgetnek a gyermekükkel - hát több a semminél...

Rucola Designs 2012. január 20. 13:02  

Gyönyörű. Fontos. Szeretem. A formátum is király! :)

Toni 2012. január 20. 17:40  

7 perc? Ez nagyon kiábrándító....! Viszont az oldalad megkapó, szeretem ezeket a kevés szín projektjeidet! Csak Te értesz abból, hogy a szürkét színesnek láttasd!

Gólya 2012. január 21. 21:12  

Toni a szívemből szólt! Hogy tudsz ilyen kevés színnel ilyen színes tintákat álmodni? SZuper! És nagyon tetszik, hogy mindig jó témákat és hozzá jó idézetet és fotót és készletet választasz. És hogy minden pöttyöt pontosan felsorolsz (bevallom ezt a részt nem szeressem, mert bár nagy tisztelettel adózom a készítők előtt, de soxor képnézőből nyitom meg az elemet és akkor nem írja mellé intelligensen, hogy kicsoda és micsoda...visszakeresni meg nem mindig sikerül)...

Margó 2012. január 25. 1:46  

Miért is nem sikerült ez a kép?:-) Gyönyörű, ha nem írod le, akkor is azt látom benne én is - szóról-szóra!:-) gyönyörűek a gondolataid, és tudom, ez is már így is marad! .. és ez is egy szeretem-oldal!:-) (.. és nem baj, hogy viszem az idézetet??)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP