Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Boldogság

>> 2012. január 25., szerda

Nem tudom, lehet-e felhőtlenebb kapcsolat, mint a nagymama-unoka viszony...? Szerintem nem valószínű. Az imádat tripla, a felelősség pedig szinte minimális. Nálunk legalábbis így működik; anyukám közölte első unokája születése után, hogy a gyereket mi neveljük, neki csak szeretnie kell... :) Tudom, ez nem mindenhol van így, de nekem ez teljesen elfogadható volt, mert az én nagyszüleim is hasonlóképpen gondolkodtak. Így azt is tudom, hogy ez nem jelentette azt, hogy a nagyszüleimnek ne lett volna tekintélye előttem - nemcsak szerettem, de tiszteltem is őket...

És hogy mindezt miért is írtam le...? Nem is tudom, csak úgy eszembe jutott, amikor elővettem ezeket a szilveszteri képeket, ahol anyukám és az ő imádott első unokája szórakoznak. A januári sb.hu-s kihívás (2012JAN sbkihívás01) nagyon megtetszett, és egy betegségekkel teli, alvásnélküli hétvége utáni első nyugodt éjszakán győzött is a scrap-hiány, és elkészítettem ezt az oldalt:

::: credits :::

Az idézetet a pinterest-en találtam: amikor beléptem, hogy keressek valamit az oldalra, egyből ezt láttam meg, és azt gondolom, hogy ennél passzolóbbat keresve sem találhattam volna...

Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok, és ne feledjétek, ma délutántól megint

(jelenleg még a múlt heti akció termékeit hozza fel,
de valamikor délután-estefelé már a mostani akciós
termékek lesznek elérhetőek itt)

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. január 25. 9:00  

Wow. Tökéletes. Megint.

Névtelen,  2012. január 25. 10:50  

Imádoooom! és mikor alszol??? Én most az alvós időszakomat élem...pár hét scrappelős-nemalvós után muszáj :)))

Kriszta 2012. január 25. 11:09  

Az oldalad mint mindig csúcs szuper. Percekig tudok bennük gyönyörködni.

Köszi a kommentet az oldalamon. Mindig jó érzéssel töltenek el a szavaid.
A galériát épp akkor szerkesztettem, amikor írhattál, mert már jó képeket mutat, de azért köszi. Egy kis átalakításra, frissítésre szorul már szegény blog. :) Vinnie WA-ját azért nem látod az oldalamon, mert nincs is rajta csak a kis cetliket kölcsönöztem tőle. :)

pusz

kreatívhit 2012. január 25. 17:26  

Kedvelem az ilyen oldalakat.Remek kincs a felnövekvő nemzedéknek.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP