Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

5 kedvenc fotóm rólad

>> 2012. január 28., szombat

A DigiDare kihívása nagyon megtetszett megint, bár időm nem nagyon volt, és végül az utolsó pillanatban készítettem egy oldalt. Az 5-ös szám játszotta a főszerepet: az oldal 5 dologról (bármiről) kellett, hogy szóljon, és fel kellett használni rajta 5 papírt, 5 rögzítőt, 5 különböző betűtípust vagy alpha-t, és 5 vagy több színt.
Az oldalamhoz az alapötletet egy pinteresten talált kép adta:



És ilyen lett az oldalam (tudtam volna még rajta mit finomítani, de sajnos nem volt rá időm):

::: credits :::

Szép hétvégét mindenkinek!
Eszti

6 megjegyzés:

Unknown 2012. január 28. 8:03  

Nekem ez most nagyon tetszik, talán azért mert jó színes. Ne érts félre, tudod, hogy imádom a stílusod és csodaszépeket alkotsz, de ez most kedvenc nekem. A kiemelt képen hihetetlenül hasonlít rád a fiad, észrevetted már?

Timi 2012. január 28. 8:25  

Nagyon tetszik Eszter! annyira jól megoldottad a feladatot!Nekem a harmadik képen tűnnek vissza a vonásaid, de szemed mindegyikben!:)Milyen nagyfiú már!

Rucola Designs 2012. január 28. 10:21  

:) Remek! Nem is akarnád letagadni a fiad, ugye? :)

Névtelen,  2012. január 28. 10:35  

Hát ez nekem itt is tetszik :) nagyon!!!

kreatívhit 2012. január 28. 16:20  

Érdekes nem egy "szokványos" oldal.

bjud 2012. január 29. 13:35  

Ez nagyon szuper lett!
Milyen jó, hogy kipróbáltad magad egy más stílusban is! Hihetetlenül tehetséges vagy! Már el is mentettem magamnak...

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP