Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Being a brother...

>> 2012. február 6., hétfő

Egy kis feszültségoldásként készült ez az oldal, Didó gyönyörű oldalát akartam liftelni (AnnaLift 2.3.12-2.9.12). Mit mondjak, kicsit elvonatkoztattam a végére, de az alapelrendezés azért maradt az övé...

::: credits :::

Szép hetet mindenkinek!
Eszti

3 megjegyzés:

Névtelen,  2012. február 6. 9:35  

Nagyon tetszik itt is :)))) klassz, amit a fotókkal műveltél - bámulatos! igazi Esztis oldal lett :)

Rucola Designs 2012. február 6. 12:18  

Nekem oldta! :) Gyönyörűűű!

Toni 2012. február 9. 22:14  

Én is lelazultam! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP