Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A sziget

>> 2012. február 3., péntek

Az utóbbi időben Zorán - Közös szavakból (2006) c. albumát hallgatom folyton. Nagyon szeretem a zenei világát, kellemes hangját, és nagyon szeretem dalainak szövegét, mondanivalóját. Ezt az oldalamat A sziget c. szám inspirálta - és ha időm engedi, csinálok még oldalt egy-két szám felhasználásával.

::: credits :::

És a dal:

2 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. február 3. 10:01  

Jó lemez, király oldal! Gratula a GSO-hoz!!!!
http://gallerystandouts.com/fingerpointing/2012/finger-pointing-february-2/

Toni 2012. február 3. 22:20  

Gyakran megihletnek dalok, versek, könyvek... Könnyű úgy, hogy valaki már megírta, kimondta a tökéletest, nekem csak azonosulnom kell!
Gyönyörű lett az oldalad. szeretem ezt a törékeny színvilágot, karcos megjelenítést!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP