Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kavalkád

>> 2012. február 13., hétfő

A múlt héten sok oldalt készítettem, gyorsan fel is teszem őket:

Csak a szerelem...

Az úgy volt, hogy Anna Aspnes és Vinnie Pearce közös készletet készítettek. Nem is akármilyet! Én meg egy szerelmes oldalt, szintén Zorán ihletésével:

::: credits :::

És ha valaki nem ismerné a számot:




Úton
Mörjike egy számomra nagyon izgalmas kihívást indított az sb.hu-n: Egy szó. Ez a szó az ÚTON volt, engem erre inspirált:

::: credits :::



Gyerekek
Icka "Limerik"-kihívása szintén nagyon megmozgatta a fantáziámat. Versikét kellett faragni és oldalt készíteni. Az enyém ilyen lett: 

::: credits :::

GiveFive
A cewe eheti kihívása is nagyon izgalmas, erre már korábban kellett jelentkezni. A feladat az volt, hogy mindenkinek készítenie kellett egy 5 "elemből" álló készletet, amit kisorsoltunk egymás között, és úgy kellett oldalt készíteni, hogy minden elemet felhasználunk belőle (plusz szükség esetén más készletekből is lehet csemegézni). Persze én vagyok az a renitens, aki nem tud ilyen kevés dologból oldalt készíteni, így más készletek is bekerültek.
A szerencse Évát (Kireva) sorsolta mellém, aki fantasztikus készletet készített, jövő héttől letölthetőek lesznek ezek a blogokról, csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy töltse le.

Kireva - GiveFive
Anna Aspnes - papír, maszk, kapocs
Lorie Davison - virág
Mörjike - papír

...ezer év...
Janka és Noémi gyönyörű freebie-ket készítettek, amihez szintén kapcsolódott egy kihívás az sb.hu-n:  L'amour (freebie) kihívás. És az oldalam, Dés-ihletéssel:

::: credits :::

És a szám:

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. február 13. 16:51  

Micsoda oldalak megint! Szépséget szépségre halmozol és nem ér, hogy még versben is királylány vagy! :)

Kireva 2012. február 13. 21:39  

Egyetértek Kovaxkával, szépséges oldalakat készítettél.Nagyon örülök, hogy az én készletem is benne van az egyik szépséges oldaladban.Köszönöm!

evadraga 2012. február 14. 15:04  

Gyönyörködni járok hozzád. Szemnek-léleknek. Köszönöm Eszti! :*

Janka 2012. február 16. 7:42  

csodásszép oldalak. már rég kifogytam a jelzőkből :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP