Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Didó, Anna, Oscraps

>> 2012. február 16., csütörtök

Nem túl fantáziadús cím, de a lényeget takarja. ;) Didó tegnap nyitotta meg a boltját az Oscraps-en, és egy fantasztikus új készlettel kápráztatott el bennünket. Ahogy megláttam a készletet, egyből tudtam, hogy melyik fotót fogom oldalba foglalni vele:

::: credits :::

És hoztam még egy oldalt, amire viszont a fenti felsorolás mindhárom tagja igaz, ugyanis Didó kihívására készítettem, Anna most akciós készleteivel, amik az Oscraps-en megvásárolhatók... ;)

::: credits :::
fotó: 1point4

És további hírek Anna háza tájáról:

Chris indított egy fórumot, ahol kéthetente kiválaszt az AnnaTeam egy-egy beküldött oldalt, és valamelyik csapattag újrafeldolgozza azt (természetesen Anna-termékekkel), majd ad egy rövid leírást róla. A fórmban megtalálható az e-mail cím, amire lehet küldeni az oldalakat, és a leírás, hogy milyen formában kell ezt megtenni. 
És ízelítőnek mutatok is egy oldalt: Adryane dolgozta át Amber oldalát, szerintem fantasztikus lett:
Amber eredeti oldala /
original page by AmberR

Amber oldalának átdolgozott változata Adryane feldolgozásában
/   the makeover of Amber's page by Adryane
linkelve a galériába / linked to the gallery

AnnaLift (2.10.12 - 2.16.12)
Bár ma ér véget az eheti Anna lift, de az időeltolódás miatt van még idő, ha valaki mégis részt szeretne rajta venni. Annette gyönyörű oldalát kell liftelni, szerintem szép feladat.


4 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. február 16. 11:22  

Csodás fotóvágás és oldalak! A készlet is gyönyörű, de van is ára.

Rucola Designs 2012. február 16. 11:23  

Eszti, muszáj, hogy két ellenőrző szót is be kelljen írni? Rém macerás így a kommentelés. :(

ziti 2012. február 16. 13:05  

szuper alkotások, klassz hírek, ezért szeretek járni hozzád ;)

Ella 2012. február 16. 22:45  

I'm fan, especially of the first one !!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP