Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Love of My Life

>> 2012. február 19., vasárnap

Anna újabb fantasztikus készletet alkotott, ami engem egy tőlem szokatlan oldal elkészítésére inspirált. Általában visszafogott színhasználattal élek az oldalaimon, de ennek a készletnek a színei magukkal ragadtak. 
Újabb szerelmetes oldal, még mindig régi (2004-es Thasos-on készült) fotóval, mivel mostanában közös képünk nem nagyon van Petivel...

::: credits :::

A készlet:
available HERE


4 megjegyzés:

Gólya 2012. február 19. 8:18  

AZ oldalad tényleg elüt a megszokottól, de csakis jó értelemben. Néha jót tesz egy kis színterápia :) A Petivel közös friss fotók pedig csak rajtatok múlnak! Mostmár Julcsi is elbírja a fényképezőt, hajrá!!!

Rucola Designs 2012. február 19. 11:43  

Totál odavagyok ettől az oldaltól!!!!! Isteni!

Rucola Designs 2012. február 19. 19:21  

http://gallerystandouts.com/fingerpointing/2012/finger-pointing-february-19-2/
tudtam!!!!

Névtelen,  2012. február 20. 20:47  

Gyönyörűűűűséges! oh, hát gyönyörűűű...nem tudok mit írni, odáig vagyok érte!!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP