Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A tavasz és én...

>> 2012. február 24., péntek

...bár a kapcsolat mindössze annyi, hogy hiányzik, nagyon, és annyi, hogy a bejegyzésben mindkettőről szó lesz.

De jöjjön először a tavasz a színeivel, kisboszi és Anna új készletei - a három találkozásából pedig egy oldal:

::: credits :::

És akkor itt vagyok én is, pár régi fotóval rólam. DigiDare kihívásra készült az oldal, mert nagyon megfogott a téma. Számomra rohan az idő, főleg akkor érzem ezt, amikor a gyerekere nézek. Sosem vágytam vissza a múltba, nem akartam visszaforgatni az idő kerekét. De néha egy-egy pillanatra azért szívesen megállítanám a világot. ;)

::: credits :::


2 megjegyzés:

Giny 2012. február 24. 8:17  

Eszter, mindkettő nagyon szép, de ez a második a régi fotókkal, a színvilágával, a mondanivalójával.. egyszerűen mesés! Egyszer majd liftelni fogom, ha szabad:)

Rucola Designs 2012. február 24. 11:17  

ÓÓÓÓ, wow! Nekem is a második, nagyon-nagyon!!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP