Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A fiúk és én...

>> 2012. február 28., kedd

Ne aggódjatok, nem valami párkapcsolati önvallomás lesz, mindössze csak két oldalt hoztam ma: egyet a fiúkról és egyet magamról. ;)

Ma jelenik meg Didó új készlete, ami, mondhatom, fantasztikus ismét. Én egy nagyon régi fotót vettem elő, mert szép emlékeim fűződnek hozzá. KisBoszi még a pocakban növekedett azon a nyáron, és mi sokszor mentünk ki a Római partra kavicsot dobálni, amikor Peti végzett a munkával. Nagyon szerettünk ott lenni, gyönyörű látványt nyújtott a Duna, és az én KisMackóm, ahogy örömtől csillogó szemmel dobálta a kavicsokat a folyóba. Szeretem ezt a fotót, szeretem ezeket az emlékeket...

::: credits :::

A másik oldalam pedig a heti AnnaLift játékra készült, nagyon inspiráló volt számomra a választott oldal. Gondolkodtam rajta, hogy saját komment kerül rá, de nem voltam annyira összeszedett, hogy képes lettem volna rá, így végül egy idézet mellett döntöttem.
Egy idő után megtanulod a finom különbségtételt a kézfogás és az önfeladás között. És megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel és a társaság a biztonsággal.
És kezded megérteni, hogy a csók nem pecsét és a bók nem esküszó.  
És hozzászoksz, hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével. És belejössz, hogy minden tervedet a mára alapozd, mert a holnap talaja túl ingatag ehhez. Egy idő után kitapasztalod, hogy még a napsugár is éget, ha túl sokáig ér. 
Műveld hát saját kertecskédet, magad ékesítsd fel a lelked, ne mástól várd, hogy virágot hozzon neked. És tanuld meg, hogy valóban nagyon sokat kibírsz. Hogy valóban erős vagy. És valóban értékes. /Veronica A.Schoffstall/ [kiemelés tőlem]
::: credits :::

További szép hetet!
Eszti

2 megjegyzés:

Janka 2012. február 28. 8:38  

Csodás oldal mindkettő. Az elsőn imádom a szélesre vágott fotót. A másodikon meg nagyon megkapó az idézet ;)

Rucola Designs 2012. február 28. 11:08  

Mér? A párkapcsolatit is szívesen olvastam volna, tőled mindent! Az oldalak szájtátósak megint. Wow.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP